בחירת ספר לימוד לVisual CPP

בחירת ספר לימוד לVisual CPP

שלום לכולם. לפני... אהם... כמה חודשים, ביקרתי בפורום וביקשתי המלצה לספר שיסביר על ++C, כולל הצד הויז'ואלי בעניין של תיכנות לוינדוס, אבל אתם הסברתם לי, בעדינות, שאין כזה דבר. כמה חודשים אחרי, וכמה שעות בהם נאבקתי עם ++Thinking in C בזמני הפנוי אחרי אותה שאלה, אני פונה לפורום זה בבקשה למצוא ebook טוב, שיסביר לי על תכנות לוינדוס, בסביבת ++Visual C. יש לקחת בחשבון שאני לא יודע דבר וחצי דבר על תכנות בCPP לוינדוס. אגב, אולי מישו יוכל להסביר לי, בדרך אגב, מה זה MFC והאם זו הדרך היחידה לתכנת ממשק ויזואלי?
 

DecayCell

New member
על ספר לא אוכל להמליץ לך...

מהסיבה הפשוטה שאני לא מתכנת ב-++C, ולא משתמש ב-VS. אבל בקשר לשאלה השניה שלך: הדרך הכי בסיסית לתכנת ממשק ויזואלי היא שימוש ב-API הסטנדרטי של Win32, שכתוב ב-C. ה-MFC (קיצור של Microsoft Foundation Class) הוא ממשק מופשט יותר שמקל מאוד (לטענת אחרים - מעולם לא ניסיתי) על כתיבת תוכניות בווינדוס, והוא כתוב ב-++C. אין הכרח ללמוד אותו, אבל זה יקל עליך בכתיבת תוכניות.
 

DadleFish

New member
יש שני ספרים שיעזרו לך -

Jeff prosise - Programming Windows with MFC ו - Charles Petzold - Programming Windows.
 
אה, ועוד משהו -

הם מיועדים ללימוד ויז'ואל ++C? אין לי בעיקרון כוונה ללמוד על היסודות של תכנות כזה בסביבת notepad
 

DadleFish

New member
אז ככה -

1. לא, הם לא בחינם למי שפועל במסגרת החוק. 2. אין "מי יותר עדיף" כי הם לא חופפים. פצולד מלמד אותך תכנות בסביבת WIN32, ופרוסייס מלמד אותך איך לפתח תוכנה בעזרת MFC. אתה צריך את שניהם - לפחות את פצולד, ומומלץ גם את פרוסייס. 3. כן, כל הלימוד הוא בסביבת ++VC, אם כי אין התייחסות ספציפית לסביבת הפיתוח.
 

DadleFish

New member
תשובות

כן, אתה יכול, וכן, יהיו לך פערים אח"כ. אני משער שכשהיית קטן התחלת לזחול לפני שהתחלת לרוץ, לא?
 

DadleFish

New member
כן, זה הספר.

ולא, אין שינויים אקוטיים ל-XP, בחומר שמכוסה בספר הזה. יש הרבה שינויים שהם יותר LOW LEVEL ולא מכוסים בספר הנ"ל (לדוגמה, FIBERS ו-JOBS).
 
אוקיי, שאלה אחת סופית

השגתי את הספר הזה, Programming Windows, ולחרדתי כי רבה התגלה שהוא מצפה שאני אדע C. זה יכול לדפוק אותי בעתיד?
 

DadleFish

New member
מזתומרת "יכול לדפוק אותי בעתיד"?

או שאתה יודע C, ואז אין בעיה, או שאתה לא יודע C, ואז יש בעיה.
 

VoodooKid

New member
אני לא חושב שתיהיה בעיה

אם אתה יודע C++ רוב הסיכויים שאתה יודע גם C למרות שזה לא דבר בטוח. הSYNTAX הוא אותו SYNTAX בשתי השפות. אז אולי תסתבך אם הקטע של הבדלי ה-Object Oriented. כי C היא לא OO. וגם אם כן אנחנו פה !! שאל..
 
כן, אני יודע שהסינטקס הוא אותו אחד.

התכוונתי לשאול אם ה C שאני יודע מתוך CPP יספיק לי. כנראה שכבר הגדשתי את הסאה
אז תודה לכולם
 

DadleFish

New member
כן, זה יספיק.

אם אתה יודע CPP אתה יודע את הסינטקס של C. מה שחסר לך זה מתודולוגיות פיתוח ב-C, אבל זה ממילא לא ממש רלוונטי לתכנות WIN32.
 
למעלה