בחירות
היום קמתי בשש בבוקר בשביל להיות במקום כלשהו ב-08:00 (ולצאת ב-07:00 מהבית). אתמול במהלך היום התבאסתי כל כך שאני קמה ב-06:00. ממש לא היה לי חשק לקום בשעה הזאת (זה מעייף אותי וכו'). ואז הזכרתי לעצמי שאני בוחרת לקום בשעה הזו, כי אני רוצה להיות שם ב-08:00. והתחברתי לבחירה שעומדת מאחורי זה, ועשיתי עבודה עם בחירה ורצון. הרגשתי ממש בסדר עם זה. והדבר היה כיפי, שבדרך כלל אם אני קמה בשש אז אני ממש עייפה, והיום כשקמתי הייתי ממש בסדר. אז העבודה השפיעה.
היום קמתי בשש בבוקר בשביל להיות במקום כלשהו ב-08:00 (ולצאת ב-07:00 מהבית). אתמול במהלך היום התבאסתי כל כך שאני קמה ב-06:00. ממש לא היה לי חשק לקום בשעה הזאת (זה מעייף אותי וכו'). ואז הזכרתי לעצמי שאני בוחרת לקום בשעה הזו, כי אני רוצה להיות שם ב-08:00. והתחברתי לבחירה שעומדת מאחורי זה, ועשיתי עבודה עם בחירה ורצון. הרגשתי ממש בסדר עם זה. והדבר היה כיפי, שבדרך כלל אם אני קמה בשש אז אני ממש עייפה, והיום כשקמתי הייתי ממש בסדר. אז העבודה השפיעה.