בחירות

kung fu

New member
בחירות

היום קמתי בשש בבוקר בשביל להיות במקום כלשהו ב-08:00 (ולצאת ב-07:00 מהבית). אתמול במהלך היום התבאסתי כל כך שאני קמה ב-06:00. ממש לא היה לי חשק לקום בשעה הזאת (זה מעייף אותי וכו'). ואז הזכרתי לעצמי שאני בוחרת לקום בשעה הזו, כי אני רוצה להיות שם ב-08:00. והתחברתי לבחירה שעומדת מאחורי זה, ועשיתי עבודה עם בחירה ורצון. הרגשתי ממש בסדר עם זה. והדבר היה כיפי, שבדרך כלל אם אני קמה בשש אז אני ממש עייפה, והיום כשקמתי הייתי ממש בסדר. אז העבודה השפיעה.
 
../images/Emo1.gif אם תפילי אותי מהמיטה ...

אולי גם אני אקום על הצד הנכון
LOL כל פעם שאני הולכת לישון בידיעה שאני צריכה לקום מוקדם אני לא ישנה טוב, ומתעוררת כמה פעמים בלילה ולפנות בוקר - אולי כדאי לבדוק שאני לא מאחרת
 
גם לי זה קורה לפעמים (לא תמיד)

שאני קמה לקראת משהו בוקר מוקדם, אני מתעוררת לפני וכו'....וישנה פחות טוב. בדיוק, מפני הפחד לאחר
משעשע.
 
למעלה