בחירות 2002 לעמותת רוכבי השטח

בחירות 2002 לעמותת רוכבי השטח../images/Emo35.gif

מברוק על הפורום החדש ממש מרגש, האקט הנכון בזמן הנכון, (האם תחילתה של תקופה חדשה?) אין ספק כי תעמולת בחירות ברמה כזו לא היתה בישראל בתחום הדו גלגלי מאז 2002 שנים....... נראה כי נוצר וואקום גדול לאחר הורדת אתר עמותת רוכבי השטח מהרשת,והנה בית חדש. לגבי הפוזיציה מארק,יש להרים מרפקים מ ע ל ה ! בהזדמנות זו רציתי להמליץ לך על קורס רכיבת שטח הנערך בימים אלו באיזור לטרון- דבר איתי א ח ו ר י ז ה,,,,,,,,,,, איזכור אחרון לפני הבחירות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! התפקידים המוצעים למועמדים הם לכדלהלן: יו"ר (1) גזבר(1) דובר /יחצן (1) כספים /רכש/מכר(2) אירועים/פרוייקטים(2) מירוצים(2) ביקורת/בחירות(1) כל המעונינים להגיש מועמדות מוזמנים ליצור קשר איתי בטלפון 052/-517017 בברכת עלה והגשם(ואתם עונים-"עלה נעלה") דני.
 

ב ו ב ו

New member
שים לב לשעה! עכשיו חוזרים הביתה?

מחר סיפורים כגון אלו לא יתקבלו
 
גם הקולרגול כאן לא יכול לישון

פשוט כך מתרגש הוא לקראת מחר הייתכן שסוף סוף נגמרה תקופת הרודנות הייתכן כי העבדות תהפוך לחירות קולרגול ( עדיין ער )
 

ב ו ב ו

New member
נסה לספור כבשים,ולחלום על../images/Emo111.gif

למשל, תנוח, תנוח לך, ואולי יהיה לי צ´אנס להכניס עוד איזו הודעה ללא מחיקתך, מה זה בהשראת הכרוב?
 

ב ו ב ו

New member
נסה לערבב אותו בהסבה לשמאל

בתוך זוג ערדלי ווקטור תוצרת אלפיין סטאר ואולי תקבל הנחה 35% מהמכשפה(היועצת תסדר)
היכן נעלם הכלב המשוגע
 

hananlv

New member
800 600 ושאר ירקות

פעם לפני עידן הבשמים תוצרת חוץ היינו מתדלקים את אופנועי השתי פעימות שלנו בפסגת השמן הישראלית סונול מרין (שנועד בעצם לסירות ) היו גם כאלה שפשוט תדלקו ישר ממכונת הערבול בתחנת הדלק (נועם חצור למשל נשבע שזו הסיבה שההסקוורנה 250 מודל 87 שלו נוסע עד היום) אז האופנועים הסריחו כמו ג´אוות אבל נסעו ועוד איך וגם מרווח החלפת הפלגים , הרינגים והבוכנות לא היה שונה משמעותי מה KTM המפונקים של ימינו.. מה המסקנה? בטח שלא צריך לחפש תחנות דלק שמחזיקות מלאים סודיים של סונול מרין אבל כל עוד אנחנו לא משתתפים במרוצים רצחניים אין שום סיבה לבזבז סכומי עתק על שמנים שנועדו להונדה של רוסי (בעונה הקודמת כמובן)
 
ואני שמעתי מאוריה שמסר כי השמן

הכי טוב למנועי 2 פעימות שסבבית המרעה שלהם היא אנדורו זה רק מוטול 600 ( לטענתו הוא נשרף טוב יותר מה800 שנשרף רק בפולגזים ) סונולמרין ? תגיד אולי באמת נשתמש בשמן שמכינים לוספות בתחנות דלק ?
קולרגול
 

R750-Girl

New member
"עלה נעלה" היא התשובה ל "דרור עלה"

במחנות העולים... סתם ככה, בשביל הסיפור
 
למעלה