בחירות מוניציפאליות-כפר סבא.

KaRnAf ReShAtOt

New member
בחירות מוניציפאליות-כפר סבא.

מאחר שנתבקשנו ע"י יו"ר התנועה הזמני החדש (שיהיה המון בהצלחה אמיר!) לעדכן על הבחירות המוניציפאליות בכל הערים, ברצוני לעדכן על הפעילויות בנושא שמתקיימות בכפ"ס:
בכל יום שישי מתקיימת תהלוכה ברחוב ויצמן שאליה מגיעים עשרות אנשים ממרצ, צעירי מרצ ונוער מרצ מחוזקים בתומכי רינה פז נוספים. אנחנו צריכים עוד אנשים לתהלוכות אלה כדי להפגין יותר נוכחות בכפ"ס ביחס למתחרים האחרים. בתהלוכה האחרונה נכחו מקסימום 20 אנשים ואנחנו צריכים יותר.
ביום שישי האחרון היה גם מצעד מכוניות של תומכי רינה פז בכפר סבא, שהתחיל ברחוב ויצמן והגיע גם לשכונות קטנות יותר כמו יוספטל.
הוקמו דוכנים בימים רבים ליד קניון ערים ובהם חולקה כמות עצומה של פלאיירים וכדומה. דוכנים אלה מתקיימים כמעט בכל יום בשבוע וגם במקרה הזה אנחנו צריכים הרבה יותר אנשים, במטרה לפתוח דוכנים נוספים.
נתלו שלטים רבים ברחבי כפר סבא לאחרונה.
לרינה פז אין עדיין מצע, אך יש פלאייר זמני, ואמור לצאת מצע בשבוע הקרוב. לסיכום, הפעילות המוניציפלית בכפר סבא הולכת וגודלת ואנחנו צריכים אפילו להגדיל אותה עוד. כל מי שמוכן לתרום לה ולבוא לפעילויות מסוג זה, שיכתוב פה תגובה, כי אנחנו באמת באמת צריכים עוד אנשים. בהצלחה לכל נציגי מרצ בבחירות המוניציפליות!
 

KaRnAf ReShAtOt

New member
אה...

אז לא משנה... בכל מקרה, אם את מוצאת דרך ויום פנוי להגיע, אני אשמח.
 
למעלה