בחיי אבל בחיי שאני מלכה אמיתית

בחיי אבל בחיי שאני מלכה אמיתית

הפסקתי לעשן לפני חמישה ימים. הטריגר היה..מעבר לנושאי הבריאות (כבדי המשקל יש לומר) עלם חמודות שהכרתי שעמדתו לגבי עישון מאוד קיצונית (תכלס? בצדק). אבל פה העניין. אתמול..נפרדנו. הסיגריה כמובן עברה כמחשבה אבל וזה האבל הגדול..כמחשבה בלבד! למעשה מה שעודד אותי והקל על תחושת העצבות העמוקה היא העובדה שאיני מעשנת. מעין נחמה. נחמה אמיתית לשם שינוי ולא נחמת החנק והרעל של הניקוטין. כמעשנת ודאי הייתי נשארת כל הלילה ומחסלת טילי טילים של סיגריות תוך כדי ניתוח אובססיבי ועקר של מה שקרה. במקום זה..היתי רק עצובה כמו שמותר לבחורה שהחבר החדש שלה "לא מעוניין בקשר רציני", להיות עצובה. וזהו! עצובה ללא עשן, בלי להזיק לעצמי יותר. עובדה זו כשלעצמה עודדה אותי מאוד.
 

fame6

New member
תחזיקי מעמד!

כל הכבוד! לאט לאט יום יום. זה קשה אבל פתאום את כבר לא מעשנת חצי שנה ואז את גם לא צריכה את זה כל כך את תראי אני מדברת מניסיון.
 
תודות לספר (ואני ממש אבל ממש לא נציגה שלו

הדרך הקלה..הצלחתי לשנות את הגישה והתפיסה לסיגריות. כשנגמלתי בעבר כל יום היה יסורים כי התגעגעתי לסיגריה המפדוחה הזו. היום אני מבינה שאין למה להתגעגע. מעולם לא היינו צריכים אותה או זקוקים לה באמת. מעולם! הבנתי שעישון סיגריה לא רק שלא יפתור לי את המצוקה אלא אף יחריף אותה. מי צריך את השיט הזה? ברוך שפטרנו.
 
מזל שעזב אותך, כי ככה הבנת עוד יותר

שאת לא צריכה סיגריות
תירגלת את הראש ברגע "שפל", מעולה !!! מעכשיו תיצמדי לגישה ותשחקי אותה לנצח !!!
 
למעלה