בחוץ יורד מבול!!!!

ReiKo

New member
והלילה קר.......קררררררר

The Good, Bad And Ugly - GBU Theme איזה תותחים הם!! אלבום אלוף!
 

ReiKo

New member
והבוקר עלה....שמש בחוץ אבל קריר....

(Aquatica - Discoteque (Melicia Remix
 
למעלה