בזמן האחרון ראינו הרבה....

ביילי_007

New member
בזמן האחרון ראינו הרבה....

בזמן האחרון, מספר אנשים בפורום הביעו תמונות מזעזעות של גופות. ולכן החלטתי להביא תמונה מיוחדת, שונה , כדי לראות ולאמין!! ת-א-מ-י-נ-ו !!!!
 

קלייר

New member
מלך שההיסטוריה לא תשכח/בליבי לנצח H-)

זכרונו לברכה איש שכל העולם לא ישכח,תודה שוקור שחממת את ליבי ביום כה עצוב
 

ביילי_007

New member
ללא ספק המלך חוסיין..היה מנהיג אמיץ

ושונה מאוד מכל המנהיגים הערביים שהיו באזור,
 

PRODIGY

New member
cute friends

ok guys ... i apology about that pic. and there another pic. i have attached over here i hope u will like it may God let the peace be the guide to all of us sorry again your friend thePRODIGY
 

קלייר

New member
ביילי /יש לי תמונה כזו מוגדלת/נאמין H-)

הגדלתי תמונה של האירוע הנהדר הזה ,וזה נותן לי להאמין שעוד אפשר גם אחרת תמיד אהבתי את החוסין הקטן הזה ,שהיה גדול ואמיץ במעשים גם ברגעיו האחרונים
 

B.Shokor

New member
קלייר יקרה, יש לי במשרד תמונה..

מוגדלת כזאת שפרסמתי, וכל יום אני רואה אותה ;)))
 

קלייר

New member
שלח אחת לביילי המתוק /גם של סאדאת :)

סאדאת ובגין שמרתי למען הדורות הבאים
 

שמבלולה

New member
על זה אני לא מסוגלת להבליג!!!

האם זאת התמונה שמעלה לכם את המצברוח??? אחרי כל מה שראיתם, עדיין לא נפקחו לכם העיניים?... האם אינכם רואים את השקר והשנאה בעיניו של הרוצח?? האם אינכם מבינים שלאדם (?) הזה אין שום כבוד להסכמים?? אחרי כל זה... זאת התמונה שבעזרתה אתם מתעודדים?...
 

ביילי_007

New member
התמונה היא סמל לשלום, ערפאת הוא רק

שמבלולה היקרה, התמונה הזאת היא סמל - סמל שאפשרי לחיות בשלום. נכון, עראפת לא מקיים הסכמים, אבל ערפאת מייצג עם - עראפת הוא לא העם. ולכן הנציג שלהם הוא אך להגיד wacko אבל בכל מקרה, זה הוכחה שזה אפשרי. חשוב להגיד - ערפאת הוא לא, ואני חוזר לא סמל, התמונה בכלליות זה הסמל. בכל מקרה זה עובדה, תנסי לחיות עם העובדה כי אין ברירה.
 

שמבלולה

New member
איך סמל לשלום... אם אין שלום??

ביילי היקר, התמונה הזאת היא אכן סמל - סמל שבלתי אפשרי לחיות בשלום. לא איתם, בכל אופן.
 

B.Shokor

New member
סמל! התמונה הזאת היא מציאותית..

שמבלולה יקרה, התמונה הזאת היא מציאותית, אלה שאם את עדיין חושבת שאנחנו במצב מלחמה עם ירדן?????????????? (אל תשכחי שירדן עזרה מאוד לישראל ובמיוחד באינתפאדאת אלאקסה, והכל בזכות התמונה שאת טוענת שהיא סמל).
 

שמבלולה

New member
שוקור מותק...

אני דיברתי על התמונה הראשונה - של רבין ז``ל שלוחץ יד למרצח ערפאת ימ``ש. בקשר למלך חוסיין עליו השלום - זה באמת מקרה שונה, שבו שני הצדדים רצו בשלום והציגו גישה בוגרת והגיונית למדי, ולכן זהו כבר נושא לדיון אחר.
 

B.Shokor

New member
אפילו..

אפילו אם מתכוונת לתמונה הראשונה של יצחק רבין ז``ל ויאסר ערפאת, יש אנשים שטוענים שערפאת זה לא פרטנר אמיתי לשלום, ואי אפשר להיות שלום עם ערפאת, ואי אפשר להגיע למצב ללחוץ לו יד, לפחות בתמונה הזאת (שאת אומרת שהיא סמל) אנחנו יכולים לראות שכל מה שאת אומרת אינו נכון, או במילה אחרת, תמונה שווה מ 1000 מילים. יעני בקיצור, התמונה מראה לנו שבאחד הימים הגענו להסכם עם הפלסטים, באחד הימים לחצנו יד ליאסר ערפאת, את זה גם אפשר לעשות בעתיד.
 
למעלה