בושה שמישהו כזה קורא לעצמו יהודי

בדיוק!!

למה להגיד שהחרדים/הדתיים מתעללים בילדים שלהם? קודם כל.. העיתונות לא מייחצנת כאלו סיפורים מהחברה החילונית כי לא יהיה לכך סוף.. אז כל סיפור שעולה כביכול מאנשים שאיבדו שפיות וחשוכי מרפא עם "כיסוי ראש" אומרים :'ככה זה אצל הדתיים'.. שטויות במיץ עגבניות יש בכם כל-כך הרבה שנאה שה כל-כך מצער.. רובכם פה שונאים לשווא את הדת ואנשיה..
 
חבל שזה בין יהודי ליהודי..

בעוד הערבים מנצלים את המשבר שיש ביננו ופוערים חורים בעם ופוגים בנו.
 
חבל שזה בין יהודי ליהודי..

בעוד הערבים מנצלים את המשבר שיש ביננו ופוערים חורים בעם ופוגים בנו.
 
תלמדי קצת היסטוריה

הבית נחרב בגלל פנאטיות דתית - קומץ מטורפים פונדמנטליסטים התאחדו מאחורי חולה נפש שטען שהוא משיח ומאחורי רבי פסיכי שדיבר בשם אלוהים ויצאו להלחם באימפריה.
 

איתן פז

New member
תלמד אתה דווקא קצת הסטוריה

והתלמוד הינו המסמך ההסטורי המוסמך ביותר לספר על קבוצת בריונים "מתקדמים" שהשתלטו על ההנהגה בירושלים וכפו את דעתם על הרבנים והחליטו להפסיק להכנע לאימפריה ולהתחיל להלחם בה, למרות האזהרות הנוראות שהגיעו מכיוון ההנהגה הרוחנית על כשלון חרוץ צפוי בשל הסתרת הפנים הנוראה שהייתה באותה תקופה בגלל שנאת חינם!!! ומשנפתחה הגימנסיה בירושלים בטלה רוח הקודש, ומשנפתח האיצטדיון (גן על ידי יהודים נאורים ומתקדמים) בטל התמיד!
 

מתודי

New member
שכחת שבפסח אופים מצות מדם ילדים נוצרים.

פסיכים תמיד היו ותמיד יהיו,גם החרדים קיבלו את מנת חלקם בעניין אבל זה לא יותר מזה,אין איזו מצווה להכות ילדים ולהתעלל בהם עד זוב דם .
 
זה יצוג???

באף מקור יהודי לא כתוב שצריך להרביץ לילדים או אנשים אחרים, ותרגום לא נכון, או לפי רצון הקורא אינו מקובל ביהדות, ואם רוצים יעוץ צריך לדעת לאיזה רב ללכת, לבדוק אם ה"רב" באמת רב או סתם בלוף. ולרוב המבוגרים בציבור הדתי יש שיוך לפני השם שלהם המילה "רב" למרות שבכלל לא הוסמכו לרבנות.
 
``חוסך שבטו שונא בנו``

וכשיש לך 12 ילדים בבית אתה לא באמת תוכל לגדל אותם כמו שצריך.
 
ועוד איך אפשר!@!

וכיום ברוך ה' העניין של משפחה גדולה כבר נהיה פופולרי גם בחוג החילוני תמצא לא מעט משפחות בעלות 5 נפשות שזה הממוצע גם אצל החרדים. איך אתם מתנפלים על הלוקשים המיושנים האלו. מעטים הם המשפחות שמחזיקות 12 ילדים בבית. וגם הם לאו דוווקא ממורמרים. איזה שטויות אני מתה..
 
מאיפה אתה יודע... גידלת 12???

לעומת זאת סבתא שלי גידלה 12 וב"ה כולם יצאו בסדר גמור נכון היה לה קשה אבל להגיד שהיא לא גידלה כמו שצריך זו חוצפה לשמה... מספיק כבר עם כל האנטיות הזו כלפי הדת... אולי אם יהיה לך קצת אופנד מיינד לנושא הזה אתה תראה שיש נורא נורא יפים בדת חבל... הפסד שלך
 

הכוכב33

New member
חושך שבטו-חושך

זה הפסוק הנכון- חושך שבטו שונא בנו- משלי יג 24 חושך. ולא "חוסך" מי שהשבט שלו כמו החושך- הוא שונא את בנו.
 
אתה צודק, זה באמת לא נכתב "חוסך" אלא "חושׂך"

אבל שים לב שזה נכתב בסין ולא בשין - אין קשר לחושׁך (במשמעות של היעדר אור/אפלה). המשמעות לא משתנה בין "חוסך" ל"חושׂך" - בכל מקרה מדובר במשמעות של מניעה/עיכוב.
 

הכוכב33

New member
זה מידרש פרטי שלי

כלל תלמודי ידוע הוא- לשנות צליל ומבטא של מילה ולדרוש עליה. לדעתי אפשר לקרוא את המילה -חושך גם כמו שין.
 

קפצילי

New member
למה להרחיק עד נטורי קרטא ?

זוכרים מה שקרה פה בארץ עם ישראל וולס שהיכה עד מוות (!!!!) את התינוק בן החודש שלו ??? החרדים בירושלים יצאו להגנתו בחירוף נפש ממש. הגנו עליו בגופם מפני המשטרה, נישקו וחיבקו אותו כשהשתחרר ממעצר... ורק במוצ"ש האחרון התפרסמה ב"חדשות שבת" בערוץ 10 כתבה עם אבי הילדים שעברו התעללות בירושלים. הוא אמר במפורש ששמעון גבאי (אחד המתעללים, אמן שיעבור עינויי מוות כל ימי חייו) נתפס על ידו בבני ברק. אז בין מי הוא מצא מסתור בדיוק ? ברור שלא בין חילוניים. היו אלה חבריו החרדים שהגנו עליו ונתנו לו מסתור בתוכם. אני לא חושבת שהחברה החילונית מושלמת, ודאי שלא, אבל אני בטוחה במליון אחוז שאם היה מדובר בחילוניים, היו מסגירים אותו תיכף ומייד, ולא מאפשרים לו להסתתר בתוכם.
 
איזה שטויות אלו...

ואם אבא שלך ח"ו יעשה מעילה בבנק והמשטרה תחפש אותו את תסגירי אותו? זה כבר שאלה של אופי וצדק. לא של כיפה וציצית. השנאה פה ממש חוגגת הבעיה היא שאתם נהנים לחשוב שאתם צודקים ולשחרר הצהרות נגד שאתם לא מנסים קצת לחשוב.. הדברים שאתם נושאים פה משא ומתן עליהם הם לא ענינים 'פשוטים'. מדובר פה על ציבור לא קטן במיוחד ושהוא חלק בלתי נפרד מארץ ישראל ועם ישראל.
 

קפצילי

New member
את זוכרת בכלל את הסיפור עם אותו "וולס" ?

מאות חרדים התפרעו מול בית המעצר, תקפו את השוטרים שביקשו לבצע ניתוח לבירור סיבת המוות של התינוק הי"ד, ערכו הפגנות אלימות... מאות. לא בודדים, לא כמה עשרות. מאות. כולם קרובי משפחה מדרגה ראשונה / שניה / שלישית ? פשוט מאוד: אותו וולס הוא בנו של איזה רב גדול או משהו כזה, וזהו. זה מספיק. מבחינתם הוא זך כשלג, זכאי ויהי מה. המחויבות לרב גוברת על הכל: על השכל הישר, על הנאמנות למדינה ולחוקיה, על זכותו של תינוק בן חודש לחיות... ולשאלתך: אם אבא שלי היה ח"ו עושה מעילה בבנק, סביר להניח שלא הייתי מסגירה אותו. מודה. אבל אם ח"ו ח"ו היה מכה תינוק או ילד ומתעלל בו, הייתי מסגירה אותו ועוד איך. ועובדה שלא פעם ולא פעמיים בנו ובנים, אחים ואחיו, דודים ודודות הסגירו את קרובי משפחותיהם בעקבות גילויים כאלו ואחרים. שלא נדע מצרות. שלא תביני לא נכון - אני לא נגד החרדים. אני בעצמי בן אדם מאמין. אבל אי אפשר להתעלם מן העובדה שיש פה בעיה. יש פה ציבור גדול שההערצה לרבנים מעבירה אותו על דעתו במקרה הגרוע יותר, או פשוט מבטלת את יכולת החשיבה העצמית שלו במקרה הגרוע פחות. אחרת איך תוכלי להסביר שאותה אמא מירושלים, שהיתה במשך יותר מ-5 שנה אם למופת, מסורה, אוהבת ודואגת, הפכה בין לילה לאם - מפלצת שמאפשרת התעללות מחרידה בילדים שלה ?
 
זוכרת את המקרה המזעזע של וולס מעולה..

לצערי אתה מתאר את המצב במדויק רק אתה שוכח שישבו בבית המון אנשים חובשי כיפה והיו בהלם מהמצב עצמו. ואולי אתה תתעצבן על מה שאני אומר כעת אבל זו גם אמת לאמיתה. בכל מה שקשור לחובשי כיפה התקשורת עושה בלאגן. ולא מעט המקרים שהעיתונות יצאה בהודעות ענקיות על העדה החרדית וכל מיני סיפורים שהופרחו לאוזניהם של הכתבים והם מהרו לפרסם בעוד היה הכל בלופ. לצערי התקשורת היא הכי שמאלנית שיש ולא תמיד המקרים שמפרסמים בעיתונות הם טלית שכולה תכלת. אני אישית לא מאמינה ברור וחלק בכל מה שכתוב בעיתון.אז יכול להיות שהעדה החרדית הגנו על הנוול הזה בעוד הם חיכו לתשובה חד משמעית לאותו שפל מנציג חרדי שמאמת את מעשיו של האדם. הרי כתוב גם בתורה שעד שלא מתקיים משפט שבו אתה שומע את שני הצדדים אין לזקוף החלטה צודקת לצד כלשהו. ולכן אני מאמינה שהגנו עליו. לנסות לברר מה קורה ועד שידעו מי נגד מי הם ראו אותו בתור בנאדם 'נקי' עד שיקבע אחרת.
 

קפצילי

New member
או שאת באמת כזאת תמימה

(אבל רק כשמדובר בחובשי כיפה, כמובן), או שאת בעצמך ההוכחה החיה לכך שהדת מעוורת את העיניים.
 
למעלה