בורסת וול סטריט

486מש

New member
בורסת וול סטריט

בסוף השבוע קראתי שהיא סגורה עד יום ג` בחופשת חג ועכשיו אני קורא שהיא פתוחה מה קורה כאן?
 

astral travel

New member
מה שקראת היה שגוי

אני הייתי מתנתק ממקור המידע הזה. הבורסה פתוחה עכשיו, זה היה הלו"ז מלכתחילה.
 

486מש

New member
אסטרל רק דברנו

הנה עוד דוגמה בגלובס בסלולר הנאסדק ירד 0.3 ובדמרקר בסלולר כתוב הנאסדק עלה 0.3 אגב אני לא יודע מה נכון אבל גלובס לא פעם אחת פישלו ואנשים משלמים על זה, "עיתון העסקים המוביל" עוד בדיחה עצובה
 
למעלה