בורכה הבאה לי!!!

shaked20050

New member
בורכה הבאה לי!!!

הייי אנשים אני חדשה כאן..... קוראים לי שקד ויש לי אחות שקוראים לה מירית ושתינו מתות על התוכנית אהבה מעבר לפינה ואני מעריצה שרופה (ואני בטוחה שאני לא היחידה) של יהודה לוי..... ההורס המושלם הכוסון.... אז בקיצור שלום לכולם.... ואני ישמח להכיר אותכם:)
 
ברוכיתתתת../images/Emo110.gif

יש לך שםם יאפפה
תהני
\)
 
ברוכה הבאה בובה../images/Emo24.gif

אני שירן
תהני
וגמני מעריצה אתת המושלללללםםםם
כפרה עליוו
 
../images/Emo39.gif2רוכית ה2אית../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif

חייחיי גם לאחותי קוראים מירית.
לי קוראים נופר ואני ב-ט-ו-ח-ה שתהני כאן
-
- נופר.
 

shaked20050

New member
שאלה לא קשורה

איזה מזל את? ואיזה מזל אחותך? שאלה דפוקה אני יודעת...!
 
צלוםםםםםםםםםםםםםםםםם..

ברוכה הבאה למישפחה החירפונים עם יש לך בעיה כל ששהיא כמו שאת רואה פה--------->> אז את מוזמנת ליפנות אלינו
 
למעלה