shaked20050
New member
בורכה הבאה לי!!!
הייי אנשים אני חדשה כאן..... קוראים לי שקד ויש לי אחות שקוראים לה מירית ושתינו מתות על התוכנית אהבה מעבר לפינה ואני מעריצה שרופה (ואני בטוחה שאני לא היחידה) של יהודה לוי..... ההורס המושלם הכוסון.... אז בקיצור שלום לכולם.... ואני ישמח להכיר אותכם
הייי אנשים אני חדשה כאן..... קוראים לי שקד ויש לי אחות שקוראים לה מירית ושתינו מתות על התוכנית אהבה מעבר לפינה ואני מעריצה שרופה (ואני בטוחה שאני לא היחידה) של יהודה לוי..... ההורס המושלם הכוסון.... אז בקיצור שלום לכולם.... ואני ישמח להכיר אותכם