בוקר ...

בוקר ...

בוקר טוב אנשים יקרים .. מי שעשה חשבון נפש ומי שלא ... שיהיה לנו אחלה של שנה , וסער ....אתה כבר יכול להתחיל לעשות חטאים .. יש לך שנה שלמה . אחלה של יום לכולנו.
 

liz_liz

New member
בוקר טוב סחטוש

 
עדיין לא ...

אבל בטח בקרוב אני אשכב במיטה הסמוכה לך . והאחות עם החלוק הלבן ....<תתחבר ל...>
 
בוקר טוב ...

תותי .... איך היה בנופש ..??? יפיתו´ש .. איך היה הצום ..?? ולקטנה מכולם ... שירו´ש , לך אמרו כבר שאת מתוקה .??
 
לא לא אמרו לי חחחחחחח

ולך אמרו שאתה ממש מקסים? אם לא אמרו אז תרשה לי להגיד: אתה ממש ממש ממש מקסיםםםםםםםםםםםם
 
תותי.... הייתי חסר ..??

כשאני חושב על זה עכשיו .. את צודקת . אני בטוח שהייתי חסר בקטע של .. לתקוע את היתד , לא ?
 

tot15

New member
לא!!!

היה מישהו שידע לתקוע את היתד טוב מאוד חחחחחחחחחחחחח
 

yafit75

New member
תות וחסטי,,,,

כנראה שאתם מתגעגעים אחד לשני,,,, או,,,, שאני טועה,,,,, בכל אופן,,, לבריאות!
 
למעלה