יאללה סחטיקה
New member
בוקר ...
בוקר טוב אנשים יקרים .. מי שעשה חשבון נפש ומי שלא ... שיהיה לנו אחלה של שנה , וסער ....אתה כבר יכול להתחיל לעשות חטאים .. יש לך שנה שלמה . אחלה של יום לכולנו.
בוקר טוב אנשים יקרים .. מי שעשה חשבון נפש ומי שלא ... שיהיה לנו אחלה של שנה , וסער ....אתה כבר יכול להתחיל לעשות חטאים .. יש לך שנה שלמה . אחלה של יום לכולנו.