בוקר
טוב

s h i r k u s h

New member
בוקר טוב ../images/Emo25.gif

היום הקונצרט פיתוח קול, קצת מתרגשת ופוחדת שלא יילך לי טוב בגלל שלא היה לי תודות לצבא מלא זמן שיעור, אבל לפחות יש חזרה לפני זה עם המורה. אני עומדת לשיר את "בוא" ואת "הייתי בגן עדן". שיהיה לכם יום נפלא ומקסים.
 
../images/Emo39.gif../images/Emo141.gif../images/Emo142.gif../images/Emo20.gif

ת ו ד ה ר ב ה אכן, נהננו, היה מזג אוויר נעים, הילדים שיחקו , השתוללו ונהנו (והריי זה מה שחשוב)
.
 
למעלה