בוקר של סקר...

אפרסק 28

New member
בוקר של סקר...

מה מתחשק לכם הכי בעולם לעשות בבוקר של חול המועד אם היה לכם את כל הכסף שצריך ואת הזמן אז מה בא לכם לעשות עכשיו....יש לכם אותו רק לשלושה ימים..... אי בודד עם 100 דוגמניות או עם הרבה אוכל או עם ... אולי שופינג בניו יורק אולי ........... כל אחד ומשאלות נפשו
 
החלום שלי כבר הרבה זמן......

זה לטוס לג´מייקה..... לתפוס לי את הזולה שלי.....(אין לי בעיה שזה יהיה בין שני עצי תמר, כדי להזכיר לי את סוכות...) ים מקדימה עם חול לבן.... ומלצר שחום שמגיש לי את הקוקטייל ועוד כמה שרותים שאני רוצה.....
 
למעלה