בוקר צח וזיווני לכולם

../images/Emo42.gif בוקר טוב מיקייייייי

כיכבת לי בחלום בחיי
ובחלום אתה חובק בת שלך
יכול ללהיות לאור השרשורים שכאן
יכול להיות שמסמל משהו..... לכל הפרשנים למיניהם דרך אגב האמא התחבאה באוטו שלי
בוקר טוב עולם
 
הא...מרוב כאביי ראש שכחתי.

מותר להשוויץ לכם???? בעצם מי שואל לכם... ת'מול קיבלתי מייל...חשוב ביותר....ולאחר מכן שיחת טלפון. ניתבקשתי לאשר פירסום למגזין****...... {דיי מוכר וידוע}... רשומה אחת מהבלוג. :))... לפניי שאשרתי - ביקשתי- בכתב חתום ומבוייל... להשאר חסויה....:))) {אוהבת את החיים... ולא בא לי על מעטפיות אנטרקס וגברים שיעים מתחת לחלונית ש'לי}.. הא........האא..........מה תגדיו ליק על זה?
 

Ima Adama

New member
עמלת קשה בשביל זה

מגיע לך ויופיי , המשך הצלחה ניסיתי לחקות אותך ולא הצלחתי שלוש קללות ברצף אחד - אמשיך לעשות את מה שאני טובה בו בתקווה שגם לי יגיע אותו מייל:) ולמיגרנה, יש לי... אין סיכוי שתצליחי ליישם, כי זה אורח חיים שפוי יותר ממה שהספקתי להתרשם שאת מנהלת:) ולבינתיים, פשוט אל תחכי שזה מתפתח , את וודאי כבר מכירה מתי זה בא, מיד לקחת כדור פשוט ולא מתוחכם מידי... שיניתי מעט את אורח חיי והורדתי לימנימום את המיגרנה (כמעט שכחתי).
 
:))

אצלי זה בא בקלות... כישרון מולד שכמוני... :)) תודה על הפירגון... ועל העיצות...למרות שחיסלתי את המשודרגים ביותר ועברתי כבר לקלים שבינהם וללא הועיל. יכולה ללמד אותך איך לזמר "מזמור" מקולל בנשימה אחת :))) {האבסורד הוא שמכל הרשומות שפורסמו עד כה היא בקשה אחת יוצאת דופן לחלוטין :((...}
 

Ima Adama

New member
קראתי אותן

אני אוהבת כמובן את חוסר ההתחסדות ואף את ההקצנה, אבל אולי זו לא חוכמה, כי אני קוראת (כמעט בשקיקה) את קללותייך פה, וגם בין השורות, מבינה יותר את ה"בוטות" לכאורה. כל הכבוד לך ולמיגרנה? נסי טיול על חוף הים לבדדדדדדדדדד בשקטטטטטטטטט ונסי חזק... בלי לחשוב על כלום:)
 

Kטלנית

New member
../images/Emo42.gifבוקר זוווני לכולם/ן../images/Emo13.gif

יווווווווווווווווו כמה שהתגעגעתי לניק הזה שלי
שבת קסומה לכם/ן
 

shovalit35

New member
בוקר טוב ושבת שלום..אני עדיין אפופה

מאתמול חגגתי יום הולדת וחזרתי הביתה רק בחמש בבוקר למה אני לא מצליחה לישון עוד?
 
למעלה