בוקר צח... בוקר זך...
עם כמה כבשים מטיילות בשמים - סימנים לפעילות המתקרבת. תושבי מפלצופוליס מתכוננים לגוויעת השנה האזרחית, אותה יחגגו במגוון דרכים הערב... אז שיהיה "סילווסטר" נהדר, עם שוטים (של טקילה) לא נוהגים, וכל זה... יופי של שנה היתה 04, רק חבל שכמעט לא ירד בה גשם