ילדה שח2ל על הזמן
New member
../images/Emo39.gifשבוע טוב או שלא../images/Emo4.gif
השישי-שבת ממש לא הרגשתי טוב היה לי חום קרוב ל-39 לפעמים עלה פעמים ירד אמא שלי אמרה לי למדוד כל שניה חום יראה לי מדדתי איזה 20 פעם אם לא יותר עכשיו עדיין יש לי חום אומנם פחות אבל עדיין שתיתי כבר מלא כדורים מכל הסוגים אני מקווה שמחר אני ירגיש טוב כי מחר אני מתחילה ללמוד! אני מקווה שיצא לי היום עוד להיכנס לפורום להגיב לשירשורים ולהודעות.. הלכתי לאכול פיצה.. שיהיה שבוע טוב לכולם! -
- נופר.
השישי-שבת ממש לא הרגשתי טוב היה לי חום קרוב ל-39 לפעמים עלה פעמים ירד אמא שלי אמרה לי למדוד כל שניה חום יראה לי מדדתי איזה 20 פעם אם לא יותר עכשיו עדיין יש לי חום אומנם פחות אבל עדיין שתיתי כבר מלא כדורים מכל הסוגים אני מקווה שמחר אני ירגיש טוב כי מחר אני מתחילה ללמוד! אני מקווה שיצא לי היום עוד להיכנס לפורום להגיב לשירשורים ולהודעות.. הלכתי לאכול פיצה.. שיהיה שבוע טוב לכולם! -