בוקר יום כיפור

בוקר יום כיפור

בוקר טוב לכולם ה- 15/9/02 יום ראשון של שבוע חדש.. ערב יום הכיפורים. שיהיה לכולנן אחלה של יום למי שצם ולמי שלא , שיהיה אחלה של צום. ביום זה , אני רוצה לבקש את סליחתם של כולם. במי שפגעתי ומי שלא , אבקש לפתוח דף חדש , דף נקי , לבן ומצוחצח. שתהיה לנו שנה טובה , שנה של אושר ושימחה , שנה בה נגשים את כל חלומותינו, שנה שבה נעשה את מה שאנחנו אוהבים שנה שבה נאהב את מה שנעשה . שתהיה לכולנו גמר חתימה טובה
 

נגה...

New member
שער הרחמים

מסתובב בעיר הישנה ורעש בא מכל פינה אני מכיר כבר את דרכי הדרך אל שער הרחמים לא מביט סביב לא מקשיב איש חולם אני וכך היה תמיד אבל מכיר כבר את דרכי הדרך אל שער הרחמים חי פעם רק פעם יש טעם אין טעם עם כוח בלי כוח שער הרחמים בואי איתי יחד בואי מתוך הפחד כי את, גם את חלק משער הרחמים השלטים מעל החנויות משקיפים על הרחובות בתוך ליבי יש צעקה והיא גדולה הראו לי את שער הרחמים חי פעם רק פעם יש טעם אין טעם עם כוח בלי כוח שער הרחמים בואי איתי יחד בואי מתוך הפחד כי את, גם את חלק משער הרחמים מאיר בנאי גמר חתימה טובה נגה. הלך הפלא נשאר העציץ
 
בוקר יום כיפור....

שיהיה לכולם גמר חתימה טובה וצום קל. מדליקה
"אם כשלה הדרך לפסגה תשמח בכל הטוב שיש בך"
 
למעלה