יאללה סחטיקה
New member
בוקר יום כיפור
בוקר טוב לכולם ה- 15/9/02 יום ראשון של שבוע חדש.. ערב יום הכיפורים. שיהיה לכולנן אחלה של יום למי שצם ולמי שלא , שיהיה אחלה של צום. ביום זה , אני רוצה לבקש את סליחתם של כולם. במי שפגעתי ומי שלא , אבקש לפתוח דף חדש , דף נקי , לבן ומצוחצח. שתהיה לנו שנה טובה , שנה של אושר ושימחה , שנה בה נגשים את כל חלומותינו, שנה שבה נעשה את מה שאנחנו אוהבים שנה שבה נאהב את מה שנעשה . שתהיה לכולנו גמר חתימה טובה
בוקר טוב לכולם ה- 15/9/02 יום ראשון של שבוע חדש.. ערב יום הכיפורים. שיהיה לכולנן אחלה של יום למי שצם ולמי שלא , שיהיה אחלה של צום. ביום זה , אני רוצה לבקש את סליחתם של כולם. במי שפגעתי ומי שלא , אבקש לפתוח דף חדש , דף נקי , לבן ומצוחצח. שתהיה לנו שנה טובה , שנה של אושר ושימחה , שנה בה נגשים את כל חלומותינו, שנה שבה נעשה את מה שאנחנו אוהבים שנה שבה נאהב את מה שנעשה . שתהיה לכולנו גמר חתימה טובה