בוקר טוף לכולם יום נעים ועבודה נעימה סעו בזהירות
ב בייבי דורשת נשיקה New member 23/1/03 #3 קומו עצלנים....!! אני מתפלאת...סקאי עוד לא איחל לנו בוקר טוב?! אוי ווי!! יכול להיות שסקאי לא התעורר?.. אורו קומו ילדים...!! יש שוקו חם ...
קומו עצלנים....!! אני מתפלאת...סקאי עוד לא איחל לנו בוקר טוב?! אוי ווי!! יכול להיות שסקאי לא התעורר?.. אורו קומו ילדים...!! יש שוקו חם ...