בוקר טוב

אלימא

New member
בוקר טוב

הטבע יש לו דרך משלו להגיד. הטבע יש לו כלים לשלו לעשות. ברצונו עולה על גדותיו ושוצף וקוצף, גובה את מס החיים של בני האדם והחי. וברצונו מאיר את היום בשמש הבוקר, ומעניק חיים לברואי העולם. ולנו, בני אנוש, נותר לחשוב שאנו, בכוחותינו הדלים, משפיעים על רצונו ודרכו של הבורא, משפיעים על דרך העולם, מהלכו, כוחותיו. בוקר טוב עולם, בוקר טוב ואימרו - תודה.
 

maxima

New member
בוקר טוב כולם......./images/Emo42.gif

עוד יום חמים ונעים שלא מספר מאומה על האסון הנורא והעולם ממשיך להסתובב
 

maxima

New member
קצת חיוכים על' בוקר...../images/Emo13.gif

לאיש עשיר היה רומן עם אישה איטלקיה במשך כמה שנים. לילה אחד, באחת מהפגישות שלהם, היא גילתה לו שהיא בהריון. כדי לא להרוס את השם שלו או את הנשואים שלו, הוא הסכים לשלם לה סכום גדול של כסף, אם היא תיסע לאיטליה ללדת שם את הילד בסוד. אם היא תישאר באיטליה לגדל את הילד, הוא הבטיח לספק לילד תמיכה עד שהילד יהיה בן 18. היא הסכימה, אבל שאלה איך הוא ידע שהתינוק נולד. כדי לשמור על הסוד, הוא אמר לה פשוט לשלוח לו גלויה ולכתוב בה מילה אחת "ספאגטי ". ואז הוא יתחיל לשלם. יום אחד, אחרי 9 חודשים, הוא בא הביתה לאשתו המבולבלת. " מתוקי, " היא אמרה, " אתה קיבלת גלויה מוזרה מאוד היום " . " הו, תני לי את הגלויה ואני אסביר לך " הוא אמר. האישה צייתה, והסתכלה כשבעלה קרא את הגלויה, הוא נהיה חוור והתעלף. על הגלויה היה כתוב : " ספאגטי, ספאגטי, ספאגטי. שניים עם כדורי בשר, אחד בלי
 

tsiporganeden

New member
בוקר טוב חמשושים, מקסימה עשר, ../images/Emo6.gif

אני תמיד אומרת שמי שמשחק באש שלא יתפלא אם יכווה, והכוויה פעם היא שטחית ופעם עמוקה. אז האיש הזה קיבל אותה בשלוש, ואני חושבת שהיא המסכנה להתמודד עם שלישיה ולבד WOW וויקי בדרך כלל אחרי רעידת אדמה אחת קשה יש אחריה כמה קטנות, כך שזה היה צפוי, אני במלחמה עם הבת שלי, היא רוצה להיות בצוות המטיס את כח החילוץ והעזרה הרפואית לשם, מתחננת לפניה שלא תיסע, מקווה שזה יעזור לי, בכל מקרה אני נעזרת ברייקי. יום נעים לכולם.
 
אוי ה- חחחחחחחחחחח זה ל "ספגטי"

הבדיחה שהביאה מקסימה, וציפור גן עדן, נקווה לטוב
 
חחחחחחחחחחחחחח, צהרים טובים

ובינתיים אני מתענגת על מה שמביאים אתם מהשנה החולפת, ומה עם מי שהיה, ומה עם מי שיהיה ובעיקר מה ומי שישנו. חבורה לענין אתם כאן
 

vikiberko

New member
עוד סופת צנומי צפויה בהודו

ידיעה ששמעתי זה עתה ........ בוקר טוב עולם ותודה שאנחנו כאן ותודה לאלימא....... תודה לאל שהרבה ישראלים ניצלו ונתפלל שעוד ימצאו נעדרים.....
 

maxima

New member
ויקי.... אני קראתי........

שממשלת הודו מזהירה להתרחק מהחופים כי עלולות להיות רעודות אדמה נוספות קטנות יותר בעקבות הראשונה.
 
בוקר טוב../images/Emo48.gif../images/Emo48.gif

לאונה לזוג הצעיר
ולך שתדעי רק אושר ושמחה. ובקרוב אינשאאלה תחבקי נכד
 

TJ

New member
../images/Emo42.gifבוקר צח לכולם../images/Emo42.gif

ולמי שלא שם לב, סוף השבוע בפתח........
 
למעלה