בוקר טוב.... :)

סיון ...

New member
בוקר טוב.... :)

יש לי שיעור נהיגה עוד חצי שעה...... אז אני זזה אליו........ אנשים...אני לא הייתי מציעה לכם לעלות על הכביש בשעה הקרובה...;-) יום טוב.....ובוקר נפלא!!!!!!!!!!!!!
 
חבר שילי..........

בהצלחה לך בובע.... לאל תסכני את בטחונם של תושבי חיפה....!! חיחיחיחי אוהבת אותך... נדבר.... בעיי בעי החבר..... שילך.... קופלי
 
בהצלחה מאמי.. ואני מזכיר לך..

דוושה ימנית = ברקס דוושה שמאלית = גז דוושה אמצעית...עזבי סתם מיותרת.. לא לשכוח ידית הנדברקס למעלה רדיו פול ווליום.. לשים רוורס ולהתחיל לקרוע את הכביש.. והכי חשוב... לאכול פופקורן תוך כדי..:) (נכנסתי קשה לקטע של הפופקורן הא? :) ) מאמי.. עכשיו קצת רצינות.. שיהיה בהצלחה ליט
 
למעלה