בהצלחה מאמי.. ואני מזכיר לך..
דוושה ימנית = ברקס דוושה שמאלית = גז דוושה אמצעית...עזבי סתם מיותרת.. לא לשכוח ידית הנדברקס למעלה רדיו פול ווליום.. לשים רוורס ולהתחיל לקרוע את הכביש.. והכי חשוב... לאכול פופקורן תוך כדי..

(נכנסתי קשה לקטע של הפופקורן הא?

) מאמי.. עכשיו קצת רצינות.. שיהיה בהצלחה ליט