בוקר טוב

בוקר טוב

הרבה חיוכים לכולם בין לבין.. בין יום שישי לבין הפיצוץ/יריות/קריסות/דקירות הבאות.. בינתיים הכל שקט. פסי (מדווחת מהחזית)
 
תגיד. אתה עושה צחוק??

נעלתי את הטרול וארבעת הגמדים במחסן, לבשתי מלמלה, עשיתי פן לריסים - חצי לילה. חצי לילה חיכיתי!! פסיפלאמציעהלאריהקפהיותר
 

ariegur

New member
את הזמנת אותי לקפה ?

ממש לא זכור לי. ארלמרותשפסילאמזמינהאותילקפהיותר,אניכןאזמיןאותהלקפהאםתרצה
 
בוא`נה אתה

אני מקווה שרק הזיכרון שלך קצר ! מה זו הסניליות הזו?! שרון! מה עשית לו! פסימחפשתחמשדקותביומןבשבילאריה
 

ariegur

New member
יש לי כמה דקות עודפות,

רוצה כמה ? אריה שלא יודע בדיוק מה הוא רוצה תמורת דקות ספייר, יכול להיות כל דבר אבל בצבע כחול.
 

שרון-ב-

New member
נשבעת שהפעם אני לא אשמה...

הפעם לא, בפעמים קודמות אולי אם כי הזהרתי אותו מראש לא להתעסק איתי, ממני לא יוצאים חיים. אך הפעם...פסי..לצערי... הביציות קפאו לי ביחד עם ההורמונים שרון עדיין אנמית
 

ariegur

New member
משפט שגור אצל נשים

איך יודעים שכל הנשים שקרניות ? אישה יכולה לעמוד מול ארון מלא בגדים ולהגיד - ``אין לי מה ללבוש הערב `` אריה
 

שרון-ב-

New member
קבל תיקון....(או המשך..)

``אין לי מה ללבוש הערב....שיתאים למצב רוחי`` ומאחר והמחזור החודשי שלנו כולל בתוכו 28 יום שמגיעים 13 פעמים בשנה אם תכפיל את זה, תבין כמה סוגי מצבי רוח יש לנו שרון אין לה מה ללבוש (אבל בשביל מה להתפשט) ואל תמשוך אותי בלשון סימבה :) ביי
 
למעלה