בוקר טוב

בוקר טוב

אם אתה נהנה להתחכך עם עוד מישהו, להרגיש את חום הגוף, את הניחוח, להרגיש את הנשימות על העורף, שאפשר להכנס מקדימה, להתגנב מאחור, לעלות ............ לרדת ........... להיכנס ............ לצאת ....... להישאר דבוקים יחד ............ להזיע ... אם כך ...... אז... סע באוטובוס! (אני אשאר עם הרכב...)
 

נעמי 1

New member
ואת כל ה ../images/Emo141.gif../images/Emo141.gif../images/Emo141.gif

האלה סער שולח לך? חחחחחחחחחחחחחחח
 

מיכל31

New member
נעמליה

עדיין לא שמתם לב שזוהי הדרך לקבל פרחים חינם ולשלוח לאישה??????חחחחחחחחחחחחח
 

נעמי 1

New member
מיכלינקה....

הפרחים שסער מביא... הם בדרך כלל מהאי-תנועה... חחחחחחחחחחח קמסן זה.
 

מיכל31

New member
נעמליה

עדיין לא שמתם לב שזוהי הדרך לקבל פרחים חינם ולשלוח לאישה??????חחחחחחחחחחחחח
 

sahr12

New member
חחחחחח באסה עד שעמד לי..חחחח

אוטובוס צפוף.....מלא עד 0 מקום...מישהו מתחכך בבלונדינית מאחורה.... היא מסתובבת אליו......"סליחה????אתה רוצה לזיין אותי או מה???" לא,!לא, סליחה מתנצל הבחור..... אז אוליי תזוז ותתן למישהו אחר??!חחחחחחחחחחחחח...רועמת הבלונדה.. בקר אור.....
 

חתולון*

New member
סער, מתכאן כן יכול לצאת בלונדי

בשנה הבאה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חתולון
 

נשית~37

New member
בוקר טוב בעלה...

מה עם החלפת ניק? משהו כמו..."גברי ונאה 31"...."יוחנן 31" חחחחחח תבחר משהו
 
בוקר טוב - נחשוב על משהו או ש....

אולי אפתח תחרות "הניק המוצלח" והפרס יהיה דיסקמן (סער די, די, בסדר אתה ניצחת) מספיק להתקיף אותי אם הצעות במסרים חחחחחחח דרך אגב, עינת בחרה לעצמה מתנה ממך?
 

sahr12

New member
היא אמרה שהמתנה שלה...

זה שאחכה לה בטרמינל עם שלט......"היא גדולה!" (תרתי משמע)חחחחחחח...
 

נשית~37

New member
בטח יוחנן מתאים לך חחחח

מה, תתני לו להסתובב עם "גברי ונאה"? חחחחח
 
נשית- ראית מה זה ? הפירגון בבית הזה

"יוחנן" - נפסל בשם ההנהלה וצוות העובדים תחשבו יותר בכיוון של: "ג´יגולו31" "חטוב ושרירי31 " תתפרעו...בכיוון החיובי (אישתי - את לא בעסק)
 

נשית~37

New member
מתפרעת :)

ג´יגולו נפסל חחחחח אתהלא בעניין. חטוב ושרירי בא בחשבון על מה בא לך?
 
למעלה