בוקר טוב

tot15

New member
הנה בדיחה

* * * ברוכים הבאים * * * איש אחד עלה לשמיים, אמר לו ה´: "כיוון שהמעשים הטובים והרעים שלך שקולים, אתן לך לבחור בין גן עדן לבין גיהינום". הלך האיש לגן עדן פתח את הדלת וראה אנשים מתפללים כל היום, אחר כך הלך לגיהינום פתח דלתות וראה הילולה, רקדניות בטן, משתה, תזמורת ואנשים שמחים. בא האיש לפני האלוהים ואמר לו: אני רוצה להיות בגיהינום! טוב, כרצונך - נשלח אותך לשם. האיש נשלח לגיהינום, בא השטן פותח לו הדלת וזורק אותו לבור של זפת רותחת. האיש צועק לשטן: אבל ראיתי הילולה, משהו אחר לגמרי! אומר השטן: מה שראית זה מחלקת שיווק ומכירות, כאן זה שירות לקוחות ! ! !
 

yafit75

New member
בוקר טוב תותי,,, ושיר,,,,

תות,,, תכיני קפה,,, שירוש,,, יש עוגה,,,, חייבת לשתות ולאכול משהו מתוק אחרי הבאסה של המשחק של אתמול,,, יום נעים.
 

yafit75

New member
נפילה? מי נפל? את נפלת?

אה מכבי חיפה,,, לא נורא אחותי,,, אני עוד גאה ואמשיך להיות גאה בהם כל זמן שאני חייה,,, את יודעת למה,,, כדי להגיע למעמד כזה שהם הגיעו,,, מרוב ההתלהבות, הם צילמו את עצמם (השחקנים) באיצטדיון - המוזאון של הכדורגל! אבל מה,,, אם חיפה לא היתה מבקיעה אף שער, זו היתה נפילה,,, אבל הם הבקיעו את שערי הכבוד שלהם,,, וזה מספיק,, לא ציפינו שחיפה תנצח את מנצ´סטר,,, אבל להבקיע שני שערים,,, זה מצויין! צריך להאמין בשחקנים,,, ואני מאמינה,,,! בקרוב אצלך! התייבש לי הגרון, תכיני משהו לשתות.
 

tot15

New member
../images/Emo96.gif../images/Emo173.gif../images/Emo48.gif../images/Emo72.gif לבחירתך

רק שלא תתיבשי לי נשמה
 

yafit75

New member
קפה קפה אחותי,, תוסיפי חלב ו2 סוכר

תגידי, מצאת לך חתן?
 
יפיתו´ש ממני אין עוגות נגמרו אז קחי

או
מה שבא לך מאמי. בוקר טוב גם לך ויום נעים.
 

yafit75

New member
שירוש,, לא תודה נשמה,,, אני בדיאטה

את יודעת, אני כל יום הולכת לחדר כושר,,, שעה, מורידה 300 קלוריות ועולה הביתה,,, ואתמול ראיתי את המחצית הראשונה של המשחק עם מנצ´סטר בחדר הכושר,,, הלכתי 55 דקות,, בלי לשים לב,,, בגלל שהייתי שקועה במשחק,,,, ועם הקצב של המשחק והעצבים שהביאו לי השחקנים,,, התחלתי לרוץ,,, יודעת כמה קלוריות הורדתי,,, 450 קלוריות,,, את רוצה להרוס לי את הדיאטה!!!? לא תודה נשמה,,, תיכף אני אלך לעשות לי סלט חסה,, הבאתי מהבית חסה, לימון, מלח, עם קצת 999 איים (יעני אלף איים),,, תאמיני לי, אני שובעת כאילו אכלתי 10
לא שאני שמנה,, אני שוקלת 63 ק"ג,,, אבל בגלל החגים,,, והשבתות,,, השמנתי קצת,,, תמיד רצוי להגביל את עצמך לפעמים!
 

אפרסק 28

New member
מה את עושה ...

סקס כשהבעל למטה שורף 500 קלוריות בשעה.... אז כמה זה ב90 דקות..... חחחחחחחחחחח
 

yafit75

New member
אפרסק, עם משחק כמו שהיה אתמול,,,,

הייתי צריכה להוריד קילו,,,, מהעצבים,,,
 
נשמה רק הצעתי כי ביקשת עוגה

אבל אחלה שאת עושה כושר ואוכלת אוכל בריא מאמי גם סקס מוריד קלוריות ...... אז אם את רוצה להוריד הרבה קלוריות אז קדימה........
 
למעלה