שירוש,, לא תודה נשמה,,, אני בדיאטה
את יודעת, אני כל יום הולכת לחדר כושר,,, שעה, מורידה 300 קלוריות ועולה הביתה,,, ואתמול ראיתי את המחצית הראשונה של המשחק עם מנצ´סטר בחדר הכושר,,, הלכתי 55 דקות,, בלי לשים לב,,, בגלל שהייתי שקועה במשחק,,,, ועם הקצב של המשחק והעצבים שהביאו לי השחקנים,,, התחלתי לרוץ,,, יודעת כמה קלוריות הורדתי,,, 450 קלוריות,,, את רוצה להרוס לי את הדיאטה!!!? לא תודה נשמה,,, תיכף אני אלך לעשות לי סלט חסה,, הבאתי מהבית חסה, לימון, מלח, עם קצת 999 איים (יעני אלף איים),,, תאמיני לי, אני שובעת כאילו אכלתי 10
לא שאני שמנה,, אני שוקלת 63 ק"ג,,, אבל בגלל החגים,,, והשבתות,,, השמנתי קצת,,, תמיד רצוי להגביל את עצמך לפעמים!