בוקר טוב

אשמבי

New member
בוקר טוב

שלום בעבר כתבתי כאן על מצבו של אבי אדם בן 60 חולה דימנציה אבי אדם אגרסיבי שלא הסתדר עם המטפלות שלו הראשונה הייתה גרועה ואף הרימה עליו יד השניה הייתה מקסימה ועזבה בגלל שפחדה ממנו אנחנו מחפשים מטפל/ת עדיף אנשים בעליי ניסיון עם חולי דימנציה אים מישהו כאן מכיר מטפל/ת פנוי/ה אנחנו מאזור המרכז או אפילו מטפל ישראלי לכמה שעות אחר הצהריים לרדת עם אבי למטה להעביר את הזמן תודה
 
צירוף מקרים

המטפלת הפיליפינית של אשתי מעולה. יש לה חברה שאני מכיר וגם היא מעולה. בדיוק הבוקר היא התקשרה עם המטפלת שלנו בבכי וסיפרה לה שאינה יכולה להמשיך לעבוד אצל המעסיקה הנוכחית שממ מתעמרת בה. אבל אינני מכיר אותך ואינני רוצה לגרום למצב שהבחורה תפול מהפח אל הפחת. לכן אני מעדיף שתשלחי לי מסר עם מס' הטלפון שלך ונשוחח לפני שאמליץ עליכם לבחורה.
 

ronnyw

New member
נראה לי שעליכם ללכת על גבר

מסיבות שונות ומשונות חולים מכים נשים ביתר קלות מאשר הם מכים גברים... (אולי פחד תת-הכרתי מהאפשרות שיקבלו בחזרה...) מצד שני, נשים נפגעות ונעלבות יותר בקלות (אולי בגלל שהן אוכלוסיה שנפגעת יותר מאלימות בבית...) (סליחה ומחילה על ההכללות !! כמובן שיש לכאן ולכאן, אני כותבת באופן לגמרי כללי) אבל אני חושבת שבמקרה כזה כדאי לנסות גבר, בעיקר שנסיונכם עם נשים לא היה טוב.
 

ronnyw

New member
אבל לעצם ההודעה שלך:

מה עם הסוכנות שלכם? זה קודם כל תפקידם להביא מחליף (ותדרשו מישהו שעבד כבר בארץ, כך שתוכלו לקבל המלצות. יגידו שאין להם כזה - זכותכם לעבור לסוכנות אחרת !!) ולגבי מטפל ישראלי: פרסמו מודעה, בקשו סטודנט או משהו כזה. אם לא מדובר בסיעוד אלא רק בכמה שעות ליווי ביום - יש ישראלים שישמחו. אני חיפשתי בזמנו לאבא שלי - שהלך והתעוור - מישהו שיקריא לו עיתונים וספרים וידבר איתו על נושאי דיומא, כי זה מה שעניין את אבא שלי טרום העיוורון. היו די הרבה קופצים. (בסופו של דבר לא בחרתי טוב, ואחרי כמה פגישות אבא שלי זרק אותו, אבל זה לא משנה את עצם היכולת הקימת להביא עזרה כזו ) שיהיה בהצלחה !!
 
יכול להיות שכדאי במקרים של אלימות גבר ולא אשה

אבל משום שבדר"כ גברים חזקים יותר. לא נראה לי שהתאוריה שלך נכונה במקרים של אלצהיימר. קחי לדוגמא את מיכאל ז"ל. הוא היה מכה את כל המטפלים וגם את חני.
 

hregev10

New member
מצטרפת לדעתה של דרורה בנוגע למטפל גבר

גם לדעתי אביך - של אשמבי - צריך מטפל גבר שעבד עם חולים דמנטיים ונמצא תקופה ממושכת בארץ, הרבה יותר קל להרגיע אדם דמנטי בשפה שהוא מבין ואם אין תקשורת ביניהם לא יכול לצאת מזה שום דבר יש תקופה (אולי לא אצל כולם) שהחולה נהיה אלים וקשה להשתלט עליו ורק במלים זה נהיה יותר קל, מנסיוני אצל בעלי ז"ל שהיה אלים כלפי המטפלים שלו ולא פעם נפל כי דחף את המטפל והוא בעצמו איבד את שיווי המשקל ונפל ופעם שבר את האף ופעם שבר חוליה בגבו וכמה פעמים נפצע בפניו, גם אני חטפתי ממנו ופעם נפלתי ביחד איתו. בכל אופן מנסיוני אני מציעה לך לקחת מטפל ממין זכר שמדבר בשפתו של אביך, זה לא פחות טוב ממטפלת, ישנם המון משרדי כח אדם שמסדרים עובדים זרים לטיפול בנזקקים וכמו שנאמר לך אם אין עובד זר מתאים במקום אחד אפשר לפנות למשרד אחר. בהצלחה. חני
 
גם דעתי היא שעדיף במקרים כאלה מטפל גבר

ההבדל בין הדיעה שלי לדיעה של דרורה היא בשאלה "מדוע" ואת, חני, יכולה מנסיונך להכריע ב"ויכוח". גם אני ובטוח שגם דרורה נקבל דעתו של אדם שהתנסה (ועוד איך!).
 
היי אשמבי

לפי המסר ששלחת לי בבוקר התרשמתי שאת אכן מעוניינת במטפלת שהצעתי, אבל בזה נגמר מצדך הסיפור. היית אמורה להתקשר טלפונית ולא עשית זאת. אם מסיבה דיסקרטית לא היית מעוניינת להעביר לי את מספר להתקשרות, איך היה יכול להווצר קשר בינך למטפלת? טוב שלא ספרתי בכלל למטפלת שלנו ולא נוצרה אשליה אצל החברה שלך, אבל הנימוס הטוב היה מחייב שלפחות תתנצלי במסר.
 
למעלה