בוקר טוב

bartal4

New member
בוקר טוב

אני מחפש את הטלפון של אריק גז שארגן ירידים באיזור עפולה אריק אם אתה מסתובב פה עדיין.... אני אשמח לשמוע חיה , אם את יודעת משהו אני אשמח לשמוע עידכון... תודה יום נעים לכולם
 

HayaBee

New member
מומלץ להשתמש במנוע החיפוש של תפוז....מעולה

שלחתי לך במסר....בהצלחה, אשמח אם תעדכן את הפורום במידע רלוונטי בנושא זה ובנושאים נוספי כמו היכן ואיפה יש ירידים שלא פורסמו בפורום, כמו כן להציע למנהלי הירידים להכניס את הודעותיהם לכאן. בכלל לספר על נסיון עבודה במקומות השונים....בתודה מראש. חיה
 

bartal4

New member
תודה חיה

כל יריד שאני נמצא אני מפרסם את הפורום הזה גם למארגן היריד וגם לבעלי הדוכנים לצערי עדיין לא נתקלתי ביריד ממש טוב שמארגניו מלאים אנרגיה ובטוחים בהמשכיות שלו כמובן שאם אמצא אחד כזה , אמליץ למארגן להוסיף אותו פה. לגבי אריק ניסיתי לחפש במנוע של תפוז ומשום מה לא מצאתי כלום... אפילו עכשיו אני לא מצליח אפילו דרך המסר ששלחת לי (ותודה) מה שכן, ברשימת מארגני ירידים עדיין כתוב שהיריד במתחם , מוקפא ...
 
למעלה