תודה חיה
כל יריד שאני נמצא אני מפרסם את הפורום הזה גם למארגן היריד וגם לבעלי הדוכנים לצערי עדיין לא נתקלתי ביריד ממש טוב שמארגניו מלאים אנרגיה ובטוחים בהמשכיות שלו כמובן שאם אמצא אחד כזה , אמליץ למארגן להוסיף אותו פה. לגבי אריק ניסיתי לחפש במנוע של תפוז ומשום מה לא מצאתי כלום... אפילו עכשיו אני לא מצליח אפילו דרך המסר ששלחת לי (ותודה) מה שכן, ברשימת מארגני ירידים עדיין כתוב שהיריד במתחם , מוקפא ...