בוקר טוב

מיואשת3

New member
בוקר טוב../images/Emo42.gif

יש ישששששש הרווחתי עוד כוכב התעוררתי ראשונה. <אופו עוגי פלצת שתיתן לי אותו> יום טוב לכולנו ושבת אחרונה של החופש הגדול לפנינו. תהנו תבלו...ותזהרו לנסוע לאילת בלעדיי
 
../images/Emo124.gifמיואשת...

"עם מי את מתעסקת על הבוקר" איזה כוכב מדובר? צהריים טובים!!!
 

מיואשת3

New member
למה לחצרצ לי על העצבים...../images/Emo123.gif

חשבתי ל"התעסק" איתך אבל אתה חננה אז עברתי לעוגי פלצת. <החננה אמור לעצבן לך נו ......נו..נוווווו תתעצבן> אגב אופו הפלצת הזו? מגיע לי עוד כוכב.נו באמת מה איזה כוכב זה שמגיע לי על ההשכמות בפורום. ורגע של אושר אישי.. אין אילת אין אין אין
אחלה של שבת לכולם ותזהרו לנסוע לאילת בלעדיי.
 

m i c h a l i

New member
צהריים טובים ../images/Emo13.gif

הנסיכה ואני נהייה בחוף הים בראשון אחר הצהריים... מי שרוצה להצטרף מוזמן
 

m i c h a l i

New member
נו מילא

בסופו של דבר היא נשארת אצל אחותי... יש להם אורחים מאנגליה הערב אז היא תהנה שם איתם ועם הילדים ואמא שלה תנוח קצת לקראת ארבעת הימים האחרונים של החופש
 

אiסי

New member
שבת שלום לכולם../images/Emo48.gif

שבת אחרונה של החופש הגדול עוד מעט החגים בפתח חחחח אבל חגים זה משהו אחר לא? שבת שלוםםםםם
 
למעלה