למה לחצרצ לי על העצבים...../images/Emo123.gif
חשבתי ל"התעסק" איתך אבל אתה חננה אז עברתי לעוגי פלצת. <החננה אמור לעצבן לך נו ......נו..נוווווו תתעצבן> אגב אופו הפלצת הזו? מגיע לי עוד כוכב.נו באמת מה איזה כוכב זה שמגיע לי על ההשכמות בפורום. ורגע של אושר אישי..
אין אילת אין אין אין
אחלה של שבת לכולם ותזהרו לנסוע לאילת בלעדיי.