בוקר טוב

אiסי

New member
בוקר טוב ../images/Emo42.gif

ושבוע טוב שיהיה לכולם
ספרו קצת מה אתם עושים בחופש אצלנו הקייטנה אוטוטו מסתיימת.
 

m i c h a l i

New member
בוקר טוב ../images/Emo140.gif

יו כבר כמעט צהריים... בוקר שהתחיל לי הפוך כי לא התעוררתי בזמן... המשיך עם חיוך בגלל שיר מיוחד
וממשיך בעבודה ( שכבר מזמן איבדתי בה עיניין) אצלנו הקייטנה עד ה 8/8 אחר כך שבועיים של סבב אצל סבא/סבתא/דודה אני אצא לחופשה כנראה ב 20/8 שיהיה שבוע נפלא לכולם
 
למעלה