בוקר טוב

עָנת

New member
בוקר טוב../images/Emo42.gif

שיהיה לנו יום נפלא
אתמול בלילה לא יכולתי להרדם לא הפסקתי לחשוב על אפיק הקטן שנרצח
זוועה,פשוט זוועה! אמא שלו במצב קריטי
אביו שבור לרסיסים
משפחה נהרסה
 

מירבי*

New member
בוקר טוב לכולם../images/Emo42.gif

מאוד עצוב מה שקורה בשדרות, חוסר היכולת להגן על הילדים הוא בלתי נתפס.. שמעתי שגם הבוקר נפלו שם רקטות קאסם, מה יהיה הסוף?!
 
היי התגעגעתי מאוד!!../images/Emo24.gif

שיט ישבתי כל הבוקר וכתבתי על האיחוד שלנו בצורה מיוחדת אבל אני לא מצליחה להעלות פה בכונן A את הדיסקט אז אחכה שמחר קרן תעזור לי להעלות את זה! בכל מקרה אני מאוד מאושרת עם ארפי שלי, הילדים מאושרים גם מאוד שכרנו דירה משגעת!!! פרקנו את הקונטנר והבית ממש חמים ונעים!! מבטיחה תמונות בקרוב!!! נשיקות לכולם מתגעגעת מאושיט ישבתי כל הבוקר וכתבתי על האיחוד שלנו בצורה מיוחדת אבל אני לא מצליחה להעלות פה בכונן A את הדיסקט אז אחכה שמחר קרן תעזור לי להעלות את זה! בכל מקרה אני מאוד מאושרת עם ארפי שלי, הילדים מאושרים גם מאוד שכרנו דירה משגעת!!! פרקנו את הקונטנר והבית ממש חמים ונעים!! מבטיחה תמונות בקרוב!!! נשיקות לכולם מתגעגעת מאוד ריקי
נ.ב הונגריה משגעת ורומנטית בטרוף!!!
 
אגב בנות הידעתן היום ה29 ליוני!!!

היום פלג חוגג שנה בדיוק!!! לפני שנה ביום הזה ממש ילדתי תינוק לזוג שהיום חוגג לו שנה!! יום הולדת שמח לילד המדהים!!
 

עָנת

New member
יום הולדת שמח לפלג הקטן../images/Emo65.gif

יא,איזה מהר חלפה שנה
בטוחה שההורים לא ישכחו אותך ביום מיוחד שכזה
 

עָנת

New member
את איתנו../images/Emo35.gif

ליידי בל
אתמול דווקא תהיתי מה קורה איתך. ומדוע את לא כותבת. שמחה לשמוע שכייף שם. נו התרגלת כבר להונגריה
 
למעלה