היי התגעגעתי מאוד!!../images/Emo24.gif
שיט ישבתי כל הבוקר וכתבתי על האיחוד שלנו בצורה מיוחדת אבל אני לא מצליחה להעלות פה בכונן A את הדיסקט אז אחכה שמחר קרן תעזור לי להעלות את זה! בכל מקרה אני מאוד מאושרת עם ארפי שלי, הילדים מאושרים גם מאוד שכרנו דירה משגעת!!! פרקנו את הקונטנר והבית ממש חמים ונעים!! מבטיחה תמונות בקרוב!!! נשיקות לכולם מתגעגעת מאושיט ישבתי כל הבוקר וכתבתי על האיחוד שלנו בצורה מיוחדת אבל אני לא מצליחה להעלות פה בכונן A את הדיסקט אז אחכה שמחר קרן תעזור לי להעלות את זה! בכל מקרה אני מאוד מאושרת עם ארפי שלי, הילדים מאושרים גם מאוד שכרנו דירה משגעת!!! פרקנו את הקונטנר והבית ממש חמים ונעים!! מבטיחה תמונות בקרוב!!! נשיקות לכולם מתגעגעת מאוד ריקי
נ.ב הונגריה משגעת ורומנטית בטרוף!!!