m i c h a l i
New member
בוקר טוב../images/Emo42.gif
חזרתי לשיגרה... עדיין לא במיטבי אבל לא יכולה כבר להיות בבית.... מצד שני, התיסכול מהעבודה הנוכחית הולך וגובר בגלל שלא מתגמלים אותי כראוי... ממשיכה בחיפושים אחר עבודה שתפרנס אותי בכבוד, בינתיים, זה מה יש שיהיה לכולם יום נעים
חזרתי לשיגרה... עדיין לא במיטבי אבל לא יכולה כבר להיות בבית.... מצד שני, התיסכול מהעבודה הנוכחית הולך וגובר בגלל שלא מתגמלים אותי כראוי... ממשיכה בחיפושים אחר עבודה שתפרנס אותי בכבוד, בינתיים, זה מה יש שיהיה לכולם יום נעים