בוקר טוב

m i c h a l i

New member
בוקר טוב../images/Emo42.gif

חזרתי לשיגרה... עדיין לא במיטבי אבל לא יכולה כבר להיות בבית.... מצד שני, התיסכול מהעבודה הנוכחית הולך וגובר בגלל שלא מתגמלים אותי כראוי... ממשיכה בחיפושים אחר עבודה שתפרנס אותי בכבוד, בינתיים, זה מה יש שיהיה לכולם יום נעים
 

יפיופי

New member
../images/Emo24.gif והזדהות בתחושות

לי השבוע נוספו עוד כמה תיסכולים אבל לא נותר בי כוח לדבר אז אפרוש ל10 ימי שתיקה.
 

m i c h a l i

New member
אין לך אישור לפרוש ../images/Emo88.gif

אני פה בשבילך יקירה
אל ייאוש... חייבים לשמור על ראש מורם... קבלי שיר במיוחד בשבילך אתה תוכל לשכוח את כל הימים הרעים ובקלות למתוח שעה למיליון רגעים. אתה תוכל לברוח מאביך, מאימך ומשמך אך אפילו בסוף העולם לא תוכל לברוח מעצמך. אתה תוכל לפתוח עוד פרק חדש בחיים אתה תלמד לבטוח באור, בריחות בצבעים. תמיד תוכל לברוח מאביך, מאימך ומשימך אך אפילו בסוף העולם לא תוכל לברוח מעצמך. אז תיקח את עצמך בידיים ואל תעזוב. תיקח את עצמך בידיים חזק וקרוב. ותמצא כמו כולם את הסוף המושלם שנקרא לאהוב בסוף העולם. אתה תתחיל לצמוח על אף צלקות ופצעים. אתה תוכל לצרוח את כל מה שטוב ונעים. אתה תפסיק לברוח מאביך, מאימך ומשימך כי אפילו בסוף העולם לא תוכל לברוח מעצמך. אז תיקח את עצמך בידיים... מילים: אהוד מנור
 
למעלה