../images/Emo6.gifבשעה שסמת את ההודעה הזאת..
כבר לימדתי 3 שיעורי אנגלית כמעט.. אז..זה מה שעשיתי היום(בנתיים): גיליתי שבעצם אני יודעת הדפסה עיוורת, רק לא מעיזה להוריד את העניים מהמקלדת.. לימדתי כמורה מילואי מקום 5 שיעורי אנגלית ב 4 כיתות שונות (ג'-ו'). אח"כ חזרתי הביתה והצלחתי לנוח שעה. קמתי, הנקתי את הקטנה שלי, עשיתי רשימת קניות להזמנה טלפונית(מביאים לי הביתה) ושיחקתי עם הבובה שלי.. קפצנו לספריה,שם מצאתי קלטת עם שיעור שמי שמעבירה אותו היא אשה ורבנית שאני מאוד אוהבת ומעריכה+ ספר, כרגע אנחנו בשלבי "סדרי ערב".אוכל, פיג'מות,לסדר ת'חדר("אוווווווווווף!!!!") אני מניקה ומרדימה את גברת נועה..לכן אני יכולה לכתוביחסית בשקט.. ועוד הדרך ארוכה עד השינה.. מה אתם עשיתם? היה לכם יום טוב היום? מקווה מאוד סימון