בוקר טוב

sporTV

New member
בוקר טוב ../images/Emo42.gif

זה רק אני שבחופש ומעסיק את עצמי עם שטויות? הזמנתי אקוואדקס לבית מרקחת בלוס אנג'לס, ובעוד שבועיים החבילות יגיעו
יום נעים..........
 

sporTV

New member
למה או ולא וגם?

הזמנתי מבית מרקחת את התרופה - והיא תגיע לבית המרקחת ממנו הזמנתי.
 
למעלה