בוקר טוב!
שאלה....

h e l e n

New member
בוקר טוב! ../images/Emo42.gif../images/Emo141.gifשאלה....

מאחר שאני הולכת לשבת בבית תקופה מסויימת אני מתכוונת לנצל את הזמן ליצירה- וכמה שיותר... ראיתי בדפדוף אחורה שמתבצעת רכישה מרוכזת של חומר. שאלתי, האם אני יכולה להזמין גם? (חמסות, תיבות תה מגשים וכו") ולפינלנד? מישהו יודע אם אפשר ואייך אני יכולה להסדיר את עניין התשלום?? אני הולכת ליהיות בבית לפחות בחודש הקרוב, ולא יכולה לעשות הרבה פרט ללשבת ולכן מאוד רוצה ליצור... אשמח אם מישהו יכול להסביר לי אייך אוכל לבצע הזמנה כזו.. ועוד בקשה, אני מחפשת מס" מפיות (מחפשת בנרות!!) אם למישהי יש אותן ותוכל לישלוח לי אשמח מאוד ואשלח מפיות מפינלנד בתמורה!! תודה מראש, הלן מפית כזו------ (או משהו דומה..)
 

DOLPHINREEF

New member
הלן, יקירתי יש לי את המפית השנייה

והיא בדרך אלייך............... תרגישי טוב, ותנוחי..........
 
היי הלן, לפי מה שידוע לי עדיין לא

הוחלט על קנייה מרוכזת אלא העלו כאן מחירים... א-ב-ל ברגע שתתארגן רכישה אני לא מאמינה שתהיה בעיה לקנות לך ולשלוח אליך... לגבי המפיות בסגנון, מצטערת שלא יכולה לעזור, אבל תיכף יבואו אלו עם הררי המפיות בבית ובטוח להן יש
 

א אוהל

New member
הי הלן, ברוך שובך!

שלחתי לך מסר (יש לי שתיים מהמפיות המבוקשות)
 

meiraval

New member
היי הלן../images/Emo24.gif

אין לי אמנם מפיות כאלה, אבל כל כך שמחתי לראות שוב את שמך מתנוסס על דפי הפורום, שלא התאפקתי. שתהיה לך החלמה קלה ומהירה, ושנמשיך לראות את שמך פה כל הזמן.
מירב.
 

עדי 4

New member
הלן יקירה,לי יש את השלישית

תשלחי לי למייל את כתובתך והיא בדרך אלייך עם עוד כמה מעניינות.
 

h e l e n

New member
חמודה...

אשמח להזמין דרכך ולשלם את כל העליות, יש לך מושג לגביי מחירים? (של חמסות וקופסאות) טוב, אשלח לך מסר..
 

יעלעל

New member
לא רעיון שלי

אבל ניסיתי להדפיס על מפיות וזה יוצא ממש טוב. את מדביקה את המפית על נייר רגיל לכל הרוחב למעלה על הדף ואז הדף נוסע טוב המדפסת. ההדפסה יוצאת ממש טוב. ואז את יכולה לבחור מה שאת רוצה. אני עשיתי חיפוש רציני באינטרנט והדפסתי כל מני דברים ויש לי מפיות עכשיו באיזה צורה שאני רוצה (זה לא מונע ממני גם לקנות שטויות). זה מאפשר גם להגדיל או להקטין צורה איך שרוצים. ולגבי הקניה המרוכזת, אשמח להצטרף. יעל
 

שלגיה ו7

New member
היי הלן

יש לי את המפית השניה ואת השלישית. אשמח לשלח לך . תשלחי את הכתובת שלך במסר. אשמח לעזור לך.
 

אשאיג

New member
הי הלן!!!!

קום כל מקווה שאת מרגישה טוב יותר!! לא כל כך עונה על מה שביקשת , אבל - לפני שבוע הייתי בהלסינקי ובשוק המקורה שליד ה"סילייה ליין" ראיתי שמוכרים מפיות מ ק ס י מ ו ת!! הבעיה היתה המחיר - בסביבות 5 יורו לחבילה, מה שנראה לי מוגזם! תנסיאולי לראות אם זה מתאים לך.
 

h e l e n

New member
תודה אשלח את החבר לבדוק...

ואגב, לא מזמן ראיתי גם בSTOCMAN מפיות נחמדות אבל המחיר... 5.50 יורו לחבילה אחת!! ולא מצאתי שם ורדים...
 

h e l e n

New member
ועוד התייעצות...

רוצה להכין להוריי מתנה שתביע תודה על התמיכה והעזרה בתקופה זו ובכלל בכל מה שהם עברו איתי עד כה (הניתוח הזה עלה הון לא קטן והם השתתפו איתי ועם בן זוגי בהוצאות)- יש רעיונות??? זה חייב ליהיות מאוד מאוד מאוד מיוחד... וגם לבן זוגי אני רוצה להכין משהו- כמובן אישי ומיוחד... יש רעיונות?? אשמח לעיצות שלכן!! וזכרו שזה צריך ליהיות משהו שאוכל להכין בבית כשאני מוגבל למצב ישיבה בלבד ולא יכולה להסתובב בעיר לחפש..
 

h e l e n

New member
אופס...

מוגבל=מוגבלת... ואגב, את מפית מס 2 ו 3 כבר השגתי ואין צורך בעוד אז ממש תודה!!!!
 
למעלה