בוקר אור לחיות ולכולם קמתי..
מאוד מוקדם בחמש בבוקר התארחה אצלי חברה היינו במסיבה,רקדנו השתוללנו היה כייף בסיום הערב שמתי לב שנגנב,או אבד הפלאפון נייד שלי. קצת העכיר את האוירה אך להפתעתי קמתי הבוקר ברור חפשתי את הנייד הפלא ופלא דבר ראשון באתי לקרא מה שלום החברים שלי כאן,שמחתי לקרא את אשר כתב עיני נזכרתי באמת במסיבה של אתמול.כוונתי היא שחשה משהו עובר לי בתפיסה,בחשיבה,לא יודעת מה אבל אני לא לוקחת את הדברים כמו ליפני מספר חודשים וטוב לי עם זה. טוב לא האריך במילים בוקר של כייףףףףף כדברי המטפלת שלי מירבאור נשימות עמוקות,שמה לי דיסק של הבן שלי קיצבי ויאלללה חברים למיטבח,לסירים. טוב פססדררררררר חחחחחחחחח שחייכו נשמות החיים יפים וקצרים ממני באהבה והוקרה רבה אליכם חברה אמיתיתתת.