בוקר טוב

יוליקה

Member
מנהל
צהריים טובים...

מה שלומכם? עייפים משבת?? התחלתם כבר חמין? עד שלא יהיה שבוע גשום אני לא.מתחילה.... שבוע טוב לכולם...
 
כל השבוע שעבר הייתי בקלב הוטל בטבריה .

נהגתי את כל הדרך על כביש שש , ובסיומו הגענו ליקנעם . ביקנעם יש אזור של עבודות מע"צ ובדיוק שם , בלי התרעה מוקדמת , הגברת g.p.s.הפסיקה לדבר . בעקון אני יודעת שכשאין לה מה להגיד , היא שותקת , לכל חשבתי שאני בדרך הנכונה, למרות שראינו שאנו נוסעים לכיוון מערב , כי סמכנו עליה .עד שהבנו שטעינו , כבר הגענו לשלט של 11 ק"מ ממנהרות הכרמל . בפניה הראשונה ימינה פנינו צפונה ועלינו על הכביש שחוצה מים לים .
מה אגיד לכם טבריה נשארה בדיוק כפי שהיתה לפני 60 שנה , כששירתתי כחובשת צבאית בב"ח פוריה , וגרנו , אני וכל החילים ששירתו באזור , בבית החיל המיתולוגי .
באחד הימים נסענו לטיול סביב הכנרת , עצרנו לא צהרים במסעדת הדגים בעין גב . האוכל לא היה משהו אבל המחיר שלא נדע , מה גם שלמרות שהקידמה לא הגיע לאזור , שיטת מצליח הגיעה גם הגיעה . חייבו אותנו על כוס מיץ שלא הזמנו , ומן הסתם גם לא קיבלנו . החזירו לנו 8 ש"ח . לא אסיים עם מסעדת הדגים בלי מילה טובה , הזמנו מרק תפוחי אדמה ירושלמיים עם ירקות וכנראה גם שמנת מתוקה , 19 ש"ח למנה , אבל שווה כל אגורה .
שורה אחרונה , לי היה נחמד שם כי יצאנו לטיולים ,[עם האוטו] .בעלי אמר , שלשם לא יחזור שנית כי החדרים מאוד מיושנים ולא מתוחזקים , מה שנכון .
הרבה בריאות לכולנו , תמר .
 

יוליקה

Member
מנהל
אכן לדאבוננו זו פרצופה של טבריה

עיר עם כזה פוטנציאל תיירותי... החרדים הרסו אותה!!
 
מי נוסע לנפוש בטבריה, שנים שאנחנו לא מגיעים לשם.

אנחנו הזמנו נופש באילת במלון דן, אני בוחרת תמיד את המקום שהכי מתאים לי לפינוקים, מצפה מבית מלון שיהיה לפחות כמו שיש לי בבית.

לפעמים הבחירות טובות אך התוצאה מאכזבת , גם זה כבר קרה לנו.
 

יוליקה

Member
מנהל
מלון דן באילת - יופי של מלון!!

המיקום שלו מצויין בחוף הצפוני ליד הטיילת, עם המון מסעדות מצויינות מסביב.
 
ואני מעדיפה את טבריה ,


כי יש היכן לטייל בסביבה , בעצם , כל הצפון היה בתוכנית . אך לרוע מזלנו , הלך לנו המצבר בבוקר יום חמישי, כשרציתי לנסוע למטולה, ולקנח בדג על הדן . במטולה הייתי לאחרונה בטיול שנתי בעממי , והיא סיקרנה אותי . בדג על הדן ביקרנו באחד הטיולים בצפון לפני כ10 שנים , [פחות או יותר] , וזוכרת לטובה את הדג המעולה שאכלנו שם , את המחיר הבהחלט סביר, את המים הצלולים בנחלון שזורם בשטח , השולחנות מתחת לעצים והתרנגולים הצבעוניים שטילו בין הסועדים .
בעלי מעדיף בטן גב ונוף מהחלון , ולכן אילת בנויה בול עליו .
ביום שישי , בדרך חזרה , נכנסנו לעפולה להחלפת מצבר , [1700 ש"ח כולל עבודה ] .כשהגענו לבאר שבע , היה כבר אחרי 13.00 נסענו ישר למתחם "אגמים" וקנינו אוכל לשישבת. נכנסנו הביתה וישר למטה .פרוק המזוודות חיכה לי , שום דבר לא ברח או נכנס בעצמו למקום .אחרי המנוחה סידרנו . מקווה שגם לכם היתה שבת נעימה , תמר .
 
לנו יש תוכנית עם צפר, שיט בספינה במשך שעתיים

צפיה בגדיד תמרים ובקיצור מוי כף.
 

יוליקה

Member
מנהל
מה??? איזה אוטו יש לכם??

בחיים לא שמעתי על מחיר כזה למצבר!!
באיזה מוסך הייתם??
אני כבר החלפתי מספיק מצברים בחיים... כולל בתל אביב
ומעולם לא גבו ממני סכום שעולה על 700 ש"ח כולל עבודה...
 
היינו במוסך מורשה של סיאט , בעפולה .

האמת , רק כשהגעתי הביתה עלה בדעתי שהמחיר מאוד לא סביר .מחר אקח את הקבלה ואגש למוסך שלי כאן , בבאר שבע , ואשאל אותם אם המחיר היגיוני ואם אפשר לעשות משהו .
לכבוד סוכות קיבלתי מנכדי בן 5.40 ,קופסא סגורה שמכילה אדמה פוריה וכמה זרעי עגבניות שרי
, שאני צריכה לזרוע [בקופסא] . מלאתי את ההוראות כלשונן , אך הזרעים לא נקלטו . אתמול נסעתי למשתלה וקניתי פרחי עונה ושיח קטן של עגבניות שרי. ביום רביעי אקח אותו אלי , אומר לו , כמובן , שהצמח נבט וגדל , ולכן העברתי אותו לעציץ יותר גדול . בהזדמנות זו אבקש ממנו לעזור לי לשתול את יתר הפרחים שקניתי , אני בטוחה שישמח .
 
לפני חודשיים נסתם לי מיכל המים בווישר

יש לי רכב יונדאי אי 20 בעלי לקח את הרכב למוסך יונדאי ביהוד אמרו לו שתיקון יעלה לו 500 ש''ח צילצל אלי וסיפר לי, אמרתי לו תנסה ביונדאי פ''ת נסע לשם סידרו לו ואמרו לו סע לשלום.

אתמול התקלקל המנעול בבית, היה צריך להחליף צלינדר, בעלי צילצל לאונו ביטחון הסביר להם מה התקלה ושצריך להחליף צלינדר אמרו לו יעלה 650 ש''ח, אמרתי לו שיצלצל לעוד מנעולן אקראי, צילצל לאחר ביקש 250 ש''ח , הגיע אחרי 20 דקות החליף צלינדר בדלת של רב בריח, ביקש 250 ש'' כולל מע''מ נתן קבלה עם אחריות לשנה אמר שלום והלך.

כולם עובדים עלינו ועל כן צריך תמיד לברר בעוד מקום , גם אלה שלוקחים פחות כסף מרוויחים תאמינו לי.
 
למעלה