בוקר טוב, שאלה לגבי

בוקר טוב, שאלה לגבי

עיסוי פירנאום - באיזה שמן מומלץ להשתמש? ועוד שאלה - איזה שמנים טוב להכין לחדר הלידה ולימים שאחרי, אם בכל זאת יהיו תפרים על מנת להקל על הכאבים ועל ההחלמה? תודה
 

טאש

New member
הי

לעיסוי הפירנאום - שמן שקדים. לחדר הלידה - גם שמן שקדים (הם ממשיכים את עיסוי הפירנאום) לימים שאחרי - לא הייתי מכינה שום שמן. אולי רסקיו רמדי לטפטף מעט על הפד בתחתונים (לתפרים) - זה מה שאני עשיתי, למרות ששמעתי אח"כ ממישהי שזה מייבש ולכן לא טוב (דווקא התאחו לי מהר ובלי בעיה). לתפרים הכי טוב - לשטוף המון המון במים. אחרי כל ביקור בשירותים - מים.
 
למעלה