בוקר טוב - קוקוריקו!

toxic2004

New member
בוקר טוב - קוקוריקו!

משהו קטן. הגיע הזמן לתת לפלשתינים המסכנים סיוע הומינטרי. אומרים שבעזה יש רעב, ואצלנו ממש על גבול הרצועה, באטימות משוועת משמידים עופות. למה שלא נגלה קצת אנושיות ונעביר את העופות לרצועה? מצד שני, תמיד אפשר לנסות למכור את זה בטיב טעם. שם לא יעשו עניין גדול מעוף מתובל. ובצדק פנו לאחראים על גירוש גוש קטיף, שינהלו את השמדת העופות. הם יודעים איך להתייחס לחיות. ומשהו אחרון לסיום, העוף עם שפעת, הפרה משוגעת, וזה עוד כלום: אולמרט ראש ממשלה... דרך אגב ממש מתחת לבית שלי יושבים כבר לילה שלם פעילי העבודה ושמים שירי דכאון
 

Nielle

New member
.

הכתיבה שלך לא מצחיקה, לא מתוחכמת ובכלל לא מרשימה אותי.
 

lithium1914

New member
מפוני גוש קטיף הם באמת חיות.

(קצת התפשלה לך שם איזו עקיצה, לא?)
 

Continuum

New member
זה רק בגלל

שהסגולה המיוחדת ביותר של טוקסיק היא שהוא לא זוכר איך הוא התחיל משפטים שהוא מסיים. זה ממש מצחיק אצלו..
 

noamgk

New member
מצחיק.

בדרך כלל כשחוסמים משתמש, זה קורא לאחר שנכתבה על ידו הודעה שנוגדת את התקנון. מה שאומר, שאם המשתמש נחסם - ההודעה חייבת להמחק (מה שלא קרה פה). מצד שני, זה לא כל כך מצחיק. הרי מעולם לא חיפשתי צדק אצל קיצוניים למיניהם. שיהיה שבוע טוב לכולם.
 

Continuum

New member
מה בדבר

הצפת הפורום וכל ת'רד ות'רד בו בהודעות לא קשורות כלל לנושא המדובר (בדרך כלל הודעות נאצה כלפי השמאל)? כאשר זה קורה פעם אחת ניתן להתעלם, ולכן אף הודעה לא נמחקת, אבל הדפוס הזה מפריע לכולנו. זו פשוט הצפה מטורפת של הודעות שנראות ונקראות אותו הדבר. מה שמוביל אותי לעוד טענה כלפיו - בעוד שאסור שזה יראה כאילו צורת החשיבה הגזענית-פאשיסטית שלו היא משהו נורמטיבי, ובגלל שכנראה יש לו הרבה מאוד זמן פנוי (באופן חשוד אפילו) והרבה נכונות להגיב פה, הוא אשכרה הופך את הפורום למקום שבו כל הודעה שניה גובלת בהסתה לא דמוקרטית.
 

noamgk

New member
זה לא מתאים לך,

אבל זה לא אומר שהוא עבר על חוקי הפורום (שוב, אם הוא באמת היה עובר - הודעותיו היו נמחקות). מה גם שראוי להזהיר לפני חסימה, מה שמנהלנו לא טרח לעשות.
 

E טי

New member
טיעון לא משכנע בעליל...

היו זמנים שגם אתה הצפת פה את הפורום בהודעות שכלל אינן קשורות לנושא המדובר, הודעות שעוברולת את הגבול להסתות אנטי דמוקרטיות ומציגות את הרוב הציבור הישראלי בצורה שקרית. ואף אחד לא חסם אותך על זה... מה גם שלפי ראות עיניי, טוקסיק בכלל לא עושה את זה.
 
למעלה