בוקר טוב עם יום התחלת עבודה קשה עד כניסת

EK55

New member
בוקר טוב עם יום התחלת עבודה קשה עד כניסת

השבת. קומו עצלנים. אפילו התרנגולות התעוררו. אפילו הכלב של השכן התעורר, כי אני שומע את הנביחות החזקות שלו. את הפינוקים שלכם תשאירו ליום השבת הגשום. נראה לי שכל השבוע הבא יהיה גם גשם כבד.. אז לפחות גם הצמחיה תקבל מי גשם והחקלאים יפסיקו לבכות כמו כל שנה שאין מספיק גשם.
 
בוקר משובח וגשום [בתקווה שההבטחות לגשם יקוימו

אדוני מלך גאות לבש לבש אדוני עוז התאזר אף תיכון תבל בל תימוט: נכון כיסאך מאז מעולם אתה: נשאו נהרות אדוני. נשאו נהרות קולם ישאו נהרות דכים: מקולות מים רבים אדירים משברי ים אדיר במרום אדוני: עדותיך נאמנו מאוד לביתך נאווה קודש אדוני לאורך ימים:
 
חג שמח, סודית מזל טוב להולדת הפורום. מקווה

שאוכל להכנס ביתר קלות מאשר לקומונה. כמה תוסס כאן סוף שבוע מדהים מלא אור ואהבה
 

Sודית

New member
יווו, רק עכשיו ראיתי....ברוכה הבאה ציפורת


תודה לך ויופי שהגעת גם לכאן. אני מאמינה שעכשיו לא תהיינה לך בעיות להיכנס ולכתוב. זה אחד הפלוסים שיש בפורום....הרבה יותר קל ונוח לשלוח כאן הודעות. אז אני מקווה שיסתדר לך ונראה אותך ואת האומנויות שלך הרבה יותר. חג שמח גם לך ושבת שלום......החנוכיה יפיפיה.....
 
תודה סודית על קבלת הפנים, אכן סוף סוף

מצליחה להכנס לפורום בקלות (יחסית לתפוז) שבת נהדרת ומבטיחה להנו אתכם בעבודותי, תודה על הפרגון על החנוכיה
 

EK55

New member
חזרתי משעת עבודה אחת בינתיים והרגשתי שהגשם

מתקרב ,אולי אפילו הלילה. אז מחר ודאי שירד גשם וימשיך להתחזק בימים שאחרי זה. רק שלא יבכו לנו שהבארות ריקים ממים ומעלים את מחירי המים בעשרות אחוזים. כעת הגיע הזמן להוריד בחזרה את כל העלאות מחירי המים. סתאאאאאאאאאאאאאאאאאם בצחוק. מי מוריד היום מחירים לאדם הפשוט.
 
..בוקר טוב עולם!!!! חזרתי.

מזל טוב
להולדת הפורום החדש. שיסלחו לי כולם, לא הצלחתי לקרוא כל מה שקרה כאן, אף איני מתכוונת לנסות. לא שאני מנותקת לחלוטין. יש אנשים טובים שטרחו לעדכן אותי ולהם התודה.
יום שישי הקצר, ואני רק התעוררתי. לא, התרנגולות והכלבים לא העירו אותי.
וכמאמר רבי טרפון- 'היום קצר והמלאכה מרובה, והפועלים עצלים, והשכר הרבה ובעל הבית דוחק'. אכן, היום קצר. לשמחתי המלאכה לא מרובה. אין פועלים . כל השאר- לא קשור אלי. קדימה לעשות משהו מועיל. שהגשם ירד בעיתו, כלומר, בלילה. שהשמש תזרח, תאיר ותחמם כל היום. ושהסופש יהיה נהדר.
 

דליה נס

New member
לא יודעת מאיפה אתם מריחים גשם

אצלי השמש זורחת לא קר לי לא חם לי , אמן שיהיה כך כל השנה
שבת נעימה וחגיגית לכולםםםםםם
 

דליה נס

New member
התוספת שברחה לי

מינהלת , מה השתנה בתפוז ? לא מסתדר לי עם הקבצים פה
 

Sודית

New member
מה לא מסתדר? בפורום זה דווקא יותר נוח וקל

אולי את צריכה קצת להתרגל. כי בפורום את מצרפת קובץ, לוחצת על "שלח קובץ" ואז מתקבל אישור שהקובץ נשלח ורק אחרי זה את לוחצת שלח את ההודעה....הבנת ברכה?
 

Sודית

New member
תודה סופי, ברוכה הבאה וברוך מרפא מחשבים


שמחה לראות אותך שוב איתנו.....חסרת לנו אווי. ושתהיה לכולנו שבת טובה ומהנה.
 
בוקר טוב עולם


מה שלום כולם??? סוף סוף יצאתי מהמיטה אחרי שינה טובה ............. רואה שלאט לאט כולם מגיעים לכאן לבית החדש שלנו במקום להוא שעזבנו למרות שגם ששם היה ממש נחמד ,עם שכנים טובים חצר נפלאה שאפשר היה בקיץ לעשות מסיבות לתפארת ומקווה שגם כאן זה יהיה כך עם עוד חברים ושכנים חדשים.......... אז מה מאחלים ליום זה שהוא יעבור בשלום בשלווה ובנחת עם אוכל טעים, ובלי הרבה מאמץ ושכולם העולם יחייך .........
 

מתי64

New member
בוקר טוב בוקר אור לקראת סופש מהנה

לכולנו שבת שלום ומבוראך ועם גשם שהובטח
 

Sודית

New member
עזרא וצעד, 'שתגעתם? אתם קמים באמצע הלילה?

תגידו מתי את הולכים לישון שאתם כבר בשעה כזאת ערים? אני בקפה שני של בוקר טוב ועדיין לא התעוררתי לגמרי.......ואתם כבר בחצי היום. נו טוב.....שיהיה לכם אחלה יום..... יום נפלא לכולם.....השבת בפתח.....
 

EK55

New member
אצלי אין שעות קבועות.אני ישן 6-7 שעות ביממה

לפעמים מתחשק לי לעבוד ב-3 בבוקר ולפעמים מתחשק לעבוד ב-3 אחר הצהריים. לפעמים אני יוצא לצעוד ב-2 בבוקר. בשעות אלה החברים שלי הם חתולי הרחוב והנודניקים שמפריעים לי הם השוטרים שמסיירים ברחובות. הם חושבים שאני מנסה לפרוץ לבתים ולכן אורבים לי, במיוחד שאני לבוש בקפוצון עם כובע וזה מחשיד.
 
למעלה