נסיכת הכוכב
New member
בוקר טוב עולם
מה שלום כולם
איך אתם עוברים את הימים האחרונים
מודה שהאוזן שלי מקשיבה לרדיו לשמוע אם יש חדשות
ולעיתים קרובות מאד מתרגשת מהדברים של המשפחה
מבצע "שובו בנים" מספק לתקשורת נושא לדבורים בלי סוף
איך אתם מרגישים בימים האחרונים ?
מה שלום כולם
איך אתם עוברים את הימים האחרונים
מודה שהאוזן שלי מקשיבה לרדיו לשמוע אם יש חדשות
ולעיתים קרובות מאד מתרגשת מהדברים של המשפחה
מבצע "שובו בנים" מספק לתקשורת נושא לדבורים בלי סוף
איך אתם מרגישים בימים האחרונים ?