בוקר טוב עולם, בוקר טוב תקוות

shkedud

New member
בוקר טוב עולם, בוקר טוב תקוות

שיהיה לנו שבוע הכי הכי טוב שאפשר לקוות חובה!!! (כמו שאומר שם הפורום הזה
)
 

ניקו 45

New member
שבוע מבורך לבעלי התקווה../images/Emo96.gif

והנה אנו בפתחו של שבוע חדש . יש סימנים מעודדים לגשם באמצע השבוע , בנות המרכז יכולות להרגע ולישון טוב בלילה .... נתפש הכולירע ... בני סלע ... והבוקר מתנגן בי ג'ו הגדול בשירו הישן והטוב ... אין לי כלום ... בלעדייך ... ומשפט אחד שחוזר שוב ושוב בעוצמות שיוצאות מהבפנוכו של הבן אדם : אוהב אותך .... כן , כבר שומע את חרקול'ה רוטנת על זה המשפט , ואת ג'ודינקה מתלוננת שהוא לא שר עבורה , שבוע מבורך וטוב לכל בעלי הלב החם , הרגיש , העדין והאוהב .
 
ברק,על-מה ה../images/Emo79.gifש../images/Emo31.gif עלה ופיזם לי,

ובכל זאת
עלם חן, שבא בטוב לכל העלמות,
 

ברק 188

New member
שוש'לה

השאלה : אתה לא חייב לאמר אתה אוהב אותי. התשובה : אני`רה לאהוב אותך לרצות אותי= I`d Love You To Want Me
 

optimi10

New member
ניקו ../images/Emo48.gif איזה מזל

שהשיר לא עולה ,, גחלילית לא תרטון
) והשתגעת להשמיע את קולו הנפלא של הזמר לג'וד ? היא יותר לא תקשיב לקוליינו האומלל לידו ..
שבוע טוב !!
 

ברק 188

New member
בטח הולה...שירת חיי

א. כל בוקר אני מתעורר בערך שעות העשר רוצה לראות קצת שמש, התריסים קצת מסתירים פותח התריסים ולא רואה השמש כי את השמש מסתירות שורות של בניינים עושה לי כוס קפה ומדליק לי הסיגריה יוצא אל המרפסת לפצח גרעינים הציפורים יורדות לעציצים של המרפסת ומפזמות אתי את שיר הבטלנים: פזמון: הופה הולה הולה הולה הופה הופה הולה הולה הופה הולה הולה הופה-פה הופה הולה הולה הופה הופה הולה הולה הופה הולה הולה הופה-פה ב. (כאן יש שורה שהקריין ברדיו הפריע לשמוע) .... עם סל עשוי מקש לקנות לי מצרכים כשהוא חוזר אני מכין לשנינו צהריים כי הציפרים אכלו את כל הגרעינים פתאום אני שומע צלצול, דופקים בדלת פותח את הדלת, נכנסת השכנה שואלת בנימוס שאם זה לא יפריע היא תפזם איתי את ההופה-ל'ה שלי פז"ח. ג. אחר הצהריים יוצא לי עם הכלב לשאוף קצת אויר בפארק מחוץ לעיר הציפורים עפות מאושרות אל השמיים אני נשכב על הספסל, חושב על החיים אני חי לי במציאות כלכך נהדרת שוחה במערבולת של ים בלי דאגות לא מבין איך אפשר לחיות היום אחרת ונרדם עייף מרוב המחשבות פז"ח.
 

טליה1233

New member
בוקר טוב שקדוד ../images/Emo24.gif ולכולם ../images/Emo140.gif

חחחחחח כתבת חמוד
מצטרפת לברכתך (אמן) ושיהיה לנו יום מאושר עם שירו של פינוקיו
 

גאיה ק

New member
בוקר טוב כולם !../images/Emo42.gif

השמש עדיין מכתיבה פה את מהלך העיניינים, אז נברך את מה שיש ו נשיר על הבוקר בוקר אור עולם ! שבוע נפלא כולם ! יוצאת לשלושה ימי נופש כך שהשמש ממש מתאימה. מקווה שתתגעגעו אלי קצת..
 

טליה1233

New member
בטח שמתגעגעים../images/Emo70.gif

ולא קצת
כתבת נפלא והשיר? מלהיב ומשמח ומעורר על הבוקר
 
בוקר טוב ושבוע טוב!

שבוע חדש נקווה שיביא אתו בשורות משמחות ורגעים זוהרים. גאיילה סעי לשלום וחזרי בשלום אני כבר מתחילה לספור לאחור!
בוקר טוב ויום נפלא לה לכולם רק טוב!!!
 
בוקר אור

קמתי ב6 בבוקר מלקלחת ולעבודה בבית הספקתי לסדר ארון הבגדים שלי להחליף מצעים ועוד כל מיני דברים צריך לארגן את כל הבית מחדש וזה קשה להתמודד עם החלל שנותר לפתע בחיי השמש החמימה מעודדת לפתוח לנקות לארגן את הבית ועכשיו באתי לנוח מעט מול המחשב לאחל שבוע טוב ויום נהדר לכולם וקמה להמשיך לארגן את הבית לאזכרה של 30 לאמי ז"ל שתהיה ביום חמישי הקרוב
 
ניקו וברק נקראים בדחיפות

שלום לכם, מה שלומכם היום כולם, אתמול בחצות בערוץ 10 הקרינו את הסרט "קזבלנקה" איזה סרט, איזה נוסטלגיה, איזה קסם של אהבה, בוגרט וברגמן אילו שחקנים והשיר "בחלוף הזמן" דבש ניגר והרי לכם משימה, ניקו או ברק שאליה נקראתם בדחיפות, למצוא את השיר ולצרף אותו לכאן, ואהייה אסירת תודה לכם לנצח. משפטים שנחרטו מאותו סרט מדהים "לואי, אני חושב שזו תחילתה של ידידות נפלאה" או משפט שבוגרט אומר לברגמן "תמיד תשאר לנו פריז" מממממממממממממממממ אני מתמוגגת.......
 
למעלה