בוקר טוב לכולם
בוקר טוב לכולם
אתמול הייתי בפיגוע במחסום ארז ונכנסתי לחניון אגד במחסום שבו נמצאים מס רב של כלים ישנים אבל לצערי הייתי ללא מצלמה היום אחה"צ אני אשוב למחסום ארז עלמנת לצלם מס כלים שנמצאים שם רציתי רק לברר אם צריך את אישור דובר אגד בשביל זה?