בוקר טוב לכולם

מצב
הנושא נעול.

O303קובי

New member
בוקר טוב לכולם

בוקר טוב לכולם
אתמול הייתי בפיגוע במחסום ארז ונכנסתי לחניון אגד במחסום שבו נמצאים מס רב של כלים ישנים אבל לצערי הייתי ללא מצלמה היום אחה"צ אני אשוב למחסום ארז עלמנת לצלם מס כלים שנמצאים שם רציתי רק לברר אם צריך את אישור דובר אגד בשביל זה?
 
כן, צריך בגלל הביטוח האישי !

בוקר טוב לכולם
אתמול הייתי בפיגוע במחסום ארז ונכנסתי לחניון אגד במחסום שבו נמצאים מס רב של כלים ישנים אבל לצערי הייתי ללא מצלמה היום אחה"צ אני אשוב למחסום ארז עלמנת לצלם מס כלים שנמצאים שם רציתי רק לברר אם צריך את אישור דובר אגד בשביל זה?
כן, צריך בגלל הביטוח האישי !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה