תודה לכל המעודדים
המנקה, מסתבר, בחור חרוץ, אקדמאי שלא מוצא עבודה ומוכן לעשות הכל. אני מעריכה כאלה. הוא, בתמימותו, שאל אותי: "ובעלך לא עוזר לך?" אני: "אין לי בעל." הוא (עם עיניים פעורות): "מה זאת אומרת?" אני (לא מתרגשת): "זאת אומרת שלא התחתנתי." הוא (מסתכל על הבטן שלי): "ואיך עשית את זה, לבד?" אני: "לא לבד, עם מישהו, אבל אתה יודע, לא כולם מתחתנים." הוא: "אז זה מבחירה." אני: "כן, מבחירה." הוא: "אז כל הכבוד לך!" אני צריכה להתחיל להתרגל לתגובות האלה, אנשים בשוק כל פעם מחדש לראות בחורה בהריון ללא בן זוג. אולי אחרי שאלד זה יעבור. אני גם מתחילה היום חודש שמיני. הלידה מתקרבת. הלילות חמים מאוד ובבית הישן אין לי מזגן או אפילו מאוורר לרפואה, בחדש - יש מזגן. מחר כבר אשן שם. באמת, ריח של התחלה חדשה באויר...