בוקר טוב לכולם שיהיה לכם שבוע מלא חטאים וזימה כי כל המרבה הרי זה משובח (חז´ל התכוונו לזה, אני בטוח)
ד דיאבלו New member 22/7/01 #1 בוקר טוב לכולם שיהיה לכם שבוע מלא חטאים וזימה כי כל המרבה הרי זה משובח (חז´ל התכוונו לזה, אני בטוח)
א ארבל מהכרמל New member 22/7/01 #2 תגיד, מה אתה עושה בשבתות?????! אם לא עושה--למה לא ביקרת כאן? אם כן עושה--למה אין דיווחים מהשטח....?
ד דיאבלו New member 22/7/01 #3 בשבתות וחגים אני נח ולא נוגע במחשב כי בכלל אין לי מודם בבית אחרי שמונה שעות ביום של שוטטות וגניבת משחקים וחסימת אתרי נבלה ברשת אין לי כוח להתחבר גם בשבתות. אי לכך ובהתאם לזאת (איזה משפט חזק), אני לא גולש בשבתות בכלל
בשבתות וחגים אני נח ולא נוגע במחשב כי בכלל אין לי מודם בבית אחרי שמונה שעות ביום של שוטטות וגניבת משחקים וחסימת אתרי נבלה ברשת אין לי כוח להתחבר גם בשבתות. אי לכך ובהתאם לזאת (איזה משפט חזק), אני לא גולש בשבתות בכלל
א ארבל מהכרמל New member 23/7/01 #4 רק אני פראייר? ../images/Emo13.gif צריך לעבוד 7 ימים בשבוע בחטאים ודווקא ביום השביעי גם בלי בונוס?
ד דיאבלו New member 23/7/01 #5 יש כאלה שבאים לעבוד ויש כאלה שבאים לעבודה תחשוב מה ההבדל אני בין אלה שבאים לעבודה