בוקר טוב לכולם

דיאבלו

New member
בוקר טוב לכולם

שיהיה לכם שבוע מלא חטאים וזימה כי כל המרבה הרי זה משובח (חז´ל התכוונו לזה, אני בטוח)
 
תגיד, מה אתה עושה בשבתות?????!

אם לא עושה--למה לא ביקרת כאן? אם כן עושה--למה אין דיווחים מהשטח....?
 

דיאבלו

New member
בשבתות וחגים אני נח

ולא נוגע במחשב כי בכלל אין לי מודם בבית אחרי שמונה שעות ביום של שוטטות וגניבת משחקים וחסימת אתרי נבלה ברשת אין לי כוח להתחבר גם בשבתות. אי לכך ובהתאם לזאת (איזה משפט חזק), אני לא גולש בשבתות בכלל
 
רק אני פראייר? ../images/Emo13.gif

צריך לעבוד 7 ימים בשבוע בחטאים ודווקא ביום השביעי גם בלי בונוס?
 

דיאבלו

New member
יש כאלה

שבאים לעבוד ויש כאלה שבאים לעבודה תחשוב מה ההבדל אני בין אלה שבאים לעבודה
 
למעלה