====בוקר טוב לכולם===

====בוקר טוב לכולם===

ובמיוחד לך.....אהובתי.. אני עכשיו הולך לעבודה.... בעוד רובכם ישנים... אז כשתקראו את ההודעה הזו.. שיהיה לכם אחל`ה של יום.... בלי בעיות.... ואירועים מיוחדים... ולך.. תרגישי טוב.. כי כבר אמרתי לך....שלך לא טוב לי לא טוב... שיהיה לך אחל`ה של יום... תשמרי על עצמך.. חולה על כולכם... אוהב רק אחת..(את סרטנית כמובן) ביי... *איטלקי23S הולך לעבודה עם דמעות בעינים בעוד כולם ישנים בכיף*
 

candybox

New member
====בוקר מצויין====

בעעעעעעעעעעעעעעעעע מי ישן בכייף מי? איזה דמעות בעיניים.... לא מצליחה לפקוח אותן בכללל.... אבוי.... נו טוב, לא נורא, שיהיה לך, לאשתך, לעשחעגוו שלי ולכל השאר יום נפלא... :-( קנדי, שהיום לצערה הרב....תסע באוטובובים...בעעעעעע :-(
 
====איטלקי וכולם====

מישהו מדבר על מי שקם אחרי 6 ?....... אז מה אם אני מתעורר ב-9:30 ....... זה לא אומר שאתם צריכים להיות רעים אליי..... שיהיה לכולם יום טוב ......
 
למעלה