====בוקר טוב לכולם===
ובמיוחד לך.....אהובתי.. אני עכשיו הולך לעבודה.... בעוד רובכם ישנים... אז כשתקראו את ההודעה הזו.. שיהיה לכם אחל`ה של יום.... בלי בעיות.... ואירועים מיוחדים... ולך.. תרגישי טוב.. כי כבר אמרתי לך....שלך לא טוב לי לא טוב... שיהיה לך אחל`ה של יום... תשמרי על עצמך.. חולה על כולכם... אוהב רק אחת..(את סרטנית כמובן) ביי... *איטלקי23S הולך לעבודה עם דמעות בעינים בעוד כולם ישנים בכיף*
ובמיוחד לך.....אהובתי.. אני עכשיו הולך לעבודה.... בעוד רובכם ישנים... אז כשתקראו את ההודעה הזו.. שיהיה לכם אחל`ה של יום.... בלי בעיות.... ואירועים מיוחדים... ולך.. תרגישי טוב.. כי כבר אמרתי לך....שלך לא טוב לי לא טוב... שיהיה לך אחל`ה של יום... תשמרי על עצמך.. חולה על כולכם... אוהב רק אחת..(את סרטנית כמובן) ביי... *איטלקי23S הולך לעבודה עם דמעות בעינים בעוד כולם ישנים בכיף*