בוקר טוב לכולם!
כולה יומיים לא הייתי כאן, ומה רואות עיניי? יש לנו גבר חדש בבית
)))))))))))))) אני לא בירכתי אותו לשלום, לא חיבקתי אותו, לא נישקתי אותו על כניסתו בפול מרץ, אז ככה.. שלום לך שמשוני: שיר קטן אקדיש לך.. עד שהופעת הייתי קצת עצובה, עד שהגעת חיפשתי עוד אהבה, לא האמנתי שכך אפשר לאהוב ופתאום נידלקתי .. וואוווווו כמה זה טוב! עכשיו לגבי כל ההצעות שלך בדף למטה, א.אני יודעת שאתה זה לא אתה,אתה זה מישהו אחר. ב.יש לך הרבה שכל(רק תוציא אותו מהקופסא הקטנה שלך). ג.נתתי לי הצעה למה התחתנתי עם בעלי לשעבר,והבאתי ילדים למציאות עגומה? איפה היית אתה?למה לא הצעת לי נישואים?בטח היה לנו טוב יחד... ד.מכיוון שאתה זה לא אתה,ואתה מתחזה שמכיר את כל הנפשות הפועלות כאן בפורום,תהייה מדוייק יותר עם השמות כאשר אתה מגיב לכל אחת ואחת. ה.מה דעתך על סעיף ג? ן.אני כאן ,מוכנה לכל אתגר לשוני שלך.. וזהו עד כאן בנות יקרות שלי,אני כבר אפגוש את רובכן הלילה הזה, חסר לכן אם תעלמו לי! אוהבת.. יערית-מחכה לנסיך עם או בלי הסוס.
כולה יומיים לא הייתי כאן, ומה רואות עיניי? יש לנו גבר חדש בבית