בוקר טוב לכולם

בוקר טוב לכולם

חזרנו אחרי שלושה שבועות של שכרון חושים.עשינו בדיוק מה שתכננו.המםלול היה אתונה עד קאבאלה דרך אוויה,וולוס,פיליון,טריקאלה,מאטאורה,סלוניקי,קאבאלה,ומשם עם מעבורות לאיים ,לימנוס,מיטיליני,וחיוס.וחזרה לאתונה לבילוי לילה בלתי נשכח בפסירי ושוב מעבורת לאי אגינה וחזרה לארץ דרך אתונה ולרנקה.סיפורים מפה ועד הודעה חדשה .ננוח קצת ואז נספר .בועז וריקי
 

Yasoo

New member
בועז ידיד יקר - ברוך שובך...

ראשית צריך שתסדר את זה בסדר כרונולוגי לדעתי תתעד את זה על מסמכי word - צרף אליהם תמונות וככה גם לך יהיה תיעוד מסודר. בטח אתה עמוס סיפורים חוויות ו..אחחחח ניחוחות יוון וריח הגלים .. יאללה תנוח - מחכים לדיווח
 

amnonos

New member
ברוך הבא !

אולי ערב באיזה מקום עם סיפורים ותמונות?
 

F a d i

New member
ברוכים השבים...

מחכה -כמו כולם- לחוויות וסיפורים... מהמסלול עצמו זה נשמע מעניין..! לילה טוב
 
למעלה