בועז שטייר
New member
בוקר טוב לכולם
חזרנו אחרי שלושה שבועות של שכרון חושים.עשינו בדיוק מה שתכננו.המםלול היה אתונה עד קאבאלה דרך אוויה,וולוס,פיליון,טריקאלה,מאטאורה,סלוניקי,קאבאלה,ומשם עם מעבורות לאיים ,לימנוס,מיטיליני,וחיוס.וחזרה לאתונה לבילוי לילה בלתי נשכח בפסירי ושוב מעבורת לאי אגינה וחזרה לארץ דרך אתונה ולרנקה.סיפורים מפה ועד הודעה חדשה .ננוח קצת ואז נספר .בועז וריקי
חזרנו אחרי שלושה שבועות של שכרון חושים.עשינו בדיוק מה שתכננו.המםלול היה אתונה עד קאבאלה דרך אוויה,וולוס,פיליון,טריקאלה,מאטאורה,סלוניקי,קאבאלה,ומשם עם מעבורות לאיים ,לימנוס,מיטיליני,וחיוס.וחזרה לאתונה לבילוי לילה בלתי נשכח בפסירי ושוב מעבורת לאי אגינה וחזרה לארץ דרך אתונה ולרנקה.סיפורים מפה ועד הודעה חדשה .ננוח קצת ואז נספר .בועז וריקי