בוקר טוב לכולם

  • פותח הנושא jif
  • פורסם בתאריך
את בטח מכירה

את הלחמניות לפסח. מכינים אותם כמו שמכינים כופתאות למרק אבל במקום להכניס למים רותחים, אופים אותם בתנור. הן רכות ומתאימות כמובן גם לילדים קטנים חג שמח
 

שש שבע

New member
אז מה?

כשכלתי, או חמותי רוצות לעזור לי במטבח, אני נותנת בהן מבט אחד וחמותי אומרת "כן, כן, אני יודעת, שנצא מהמטבח ולא נפריע. זו העזרה הכי גדולה" וכלתי מקשיבה, וצוחקת. למה את נעלבת? יש אנשים שלא סובלים שמישהו זז לידם כשהם מרוכזים, גם אני כזו.
 

מנופ

New member
חמותי טיפוס שלא אוהב להטריח אחרים

וזאת הסיבה לסרובה. בכל אופן אתמול הודיעו לי שיהיה לי הכבוד להכין את החרוסת המפורסמת שלי. יום קסום
 
למעלה