אלון זכריה
New member
בוקר טוב לכולם
מה שלומכם? איזה כיף להיות פה, אני מצטער שאני מתלהב בל באמת התגעגעתי אליכם. פתיחה לבוקר: הנה אתר חדש על זהר ארגוב ז"ל. מושון לא לדאוג, אין שם הורדות לא חוקיות אחי, בדקתי את האתר.
מה שלומכם? איזה כיף להיות פה, אני מצטער שאני מתלהב בל באמת התגעגעתי אליכם. פתיחה לבוקר: הנה אתר חדש על זהר ארגוב ז"ל. מושון לא לדאוג, אין שם הורדות לא חוקיות אחי, בדקתי את האתר.