בוקר טוב לכולם...

אפרסק 28

New member
בוקר טוב לכולם...

כבר על הבוקר אני בעבודה...... ומה אני עושה....נכנס להגיד בוקר טוב לכולם... אז כנראה שאני באמת משועומם בוקר טוב
 
בוקר טוב........./images/Emo42.gif

אני עייפה..מתה לחזור לישון
, טוף , היידה ...עבודה.... היום בא לי על מיאו---> יום עירני וטוב לכולם
 

אפרסק 28

New member
פנטום----רק מהיכן

מהיכן אתה מביא את כל התמונות עם החיות ההפוכות...וכל זה....... זרוק עצם או קישור
 
בוקר טוב אפרסק....

לגלות סודות מקצועיים ? חחחחחחחחח... יש אתר חמוד עם תמונות בנושאים שונים. הנה >> מפה נכנסים
 
למעלה